Onko olemassa myös mallia, jota voidaan käyttää sopimusta tehtäessä, kiitos 🙏
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
9 kuukautta sitten
Tietääkö kukaan kuka on kauppias Framos, joka sijaitsee Glasgow'ssa osoitteessa Bath Street 327?
Se on sama osoite kuin Flivnam.
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
OlgaPola
9 kuukautta sitten
Kiitos paljon. Voin auttaa sinua Flvan kanssa. Sain takaisinveloitukseni pankin kautta, vaikkakin siinä kesti 50 päivää. Jos haluat, voin selittää sähköpostitse, koska viestini selitti hylkäyksen. 😁
Thank you very much. I can help you with Flva, i got my chargeback through bank though it took tem 50days. IF you want i can explain in e-mail cause my post explaing that was rejected. 😁
Automaattinen käännös:
9 kuukautta sitten
Hei, voisitteko auttaa minua FLVA:n kanssa?
Millainen kauppias hän on?
Jätän sinulle sähköpostiosoitteeni
leocarturan@gmail.com
Kiitos paljon etukäteen
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
Danixxx
9 kuukautta sitten
Hei, kyllä, he kieltäytyivät minultakin aluksi, mutta pari kuukautta myöhemmin lähetin uuden sähköpostin ja he hyvittivät rahat. Olen nähnyt monien ihmisten saaneen kielteisen vastauksen, on niin outoa, että he hyvittävät joillekin rahat, mutta eivät toisille.
Hi , yes they refused me also at first however a couole of months later i made new email and they refunded but seen alot of people have been refused its so odd how they refund some but not others
Automaattinen käännös:
9 kuukautta sitten
Hei, onnistuitko löytämään Flivnamin?
Onko sinulla heidän sähköpostiosoitteensa?
Kiitos etukäteen
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
makelios6
9 kuukautta sitten
Ystäväni, olisin todella kiitollinen, jos voisit kertoa minulle Payrixin yhteystiedot.
My friend, I would really appreciate it if you could tell me the contact details for Payrix.
φιλε μου θα εκτιμουσα πολυ εαν μου ελεγες στοιχεια επικοινωνιας της payrix
Automaattinen käännös:
9 kuukautta sitten
Annan sen sinulle ensi viikolla, jos näen heidän hyvittävän rahat. He eivät ole vielä vastanneet, mutta kirjoitin heille juuri kaksi päivää sitten.
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
Anonymized1181
9 kuukautta sitten
Hei,
Onnistuitko saamaan mitään seuraavista:
innostaa
pakkovalta
SSL-paikka
Taideratkaisut
Taideuniversumi
Hi,
Did you manage to get anything of the below:
inntcit
necsedom
SSL place
Art Solutions
Art universe
Automaattinen käännös:
9 kuukautta sitten
SSL Placen osalta kokeile tätä sähköpostiosoitetta
info@prompt-place.com
Yritys on Securepay Systems LTD.
He hyvittivät rahat vasta sen jälkeen, kun tein takaisinperintäpyynnön pankin kautta.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Praky
Timantti
Praky
9 kuukautta sitten
Kiitos paljon! Yritän 🙂
Automaattinen käännös:
Frankey
Kika199
Timantti
Kika199
9 kuukautta sitten
Epäilen. Katsokaa heidän verkkosivujaan. Näettekö mitään osoitetta tai lisenssisopimusta? En löytänyt mitään.
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Pyne1688
Timantti
Pyne1688
9 kuukautta sitten
Laitoin jo sähköpostin.
Automaattinen käännös:
Sarahlewis
Hopea
9 kuukautta sitten
Hei, olen uusi tässä kaikessa, mutta myönnettyäni vihdoin peliongelmani ja saatuaani apua, olen turhautunut siihen, kuinka paljon olen käyttänyt rahaa. Olen käyttänyt paljon Stake-siskosivustojani, kuten Rolettoa, My Stakeä, Donbetiä jne. Yhdessä pankkini tapahtumassa lukee vain "E", käytetty 13 000 dollaria 😭 Mutta miten teen tämän? Se on kirjaimellisesti vain kirjain. Onko kenelläkään muulla ollut näin?
Onko myös kukaan veloittanut Revolutin kautta? Olen kuullut, että he voivat olla melko pitkiä ja voivat sulkea tilisi jne. Jos sinulla on, mitä sanoit heille ja onnistuiko se?
Automaattinen käännös:
Sarahlewis
xbigguyxxx
Hopea
xbigguyxxx
9 kuukautta sitten
Hei, teitkö takaisinperinnät kaikki yhdessä vai eri nimien riidat, koska minulla on niin monta eri nimeä?
Automaattinen käännös:
Sarahlewis
Danixxx
Hopea
Danixxx
9 kuukautta sitten
Oliko sinulla menestystä
Automaattinen käännös:
Sarahlewis
xbigguyxxx
Hopea
xbigguyxxx
9 kuukautta sitten
Kysyivätkö he sinulta, oletko ottanut yhteyttä myyjään?
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Sarahlewis
Timantti
Sarahlewis
9 kuukautta sitten
Hei Sara.
Kyllä, tarvitset todisteen yhteydenotosta kauppiaaseen. Tarkista jokainen ja sano, että odotat vielä tuotetta, siihen liittyy yleensä jotain.
Ihmiset sanoivat olevansa https://genguru.com/ Olen lähettänyt heille sähköpostia, mutta en ole vieläkään saanut vastausta. En tiedä muiden mielipiteistä, onnistuivatko he saamaan hyvityksen.