Voisiko joku auttaa minua löytämään alla olevan yhteystiedot? Olen etsinyt hänestä ja Googlesta tuloksetta. Pankkinikaan ei tiedä muita tietoja.
Payacccttopup - Nuvei ei hyväksynyt sitä
Valthx, Lontoo
Hupeiwe, Lontoo
GEMCEBR, Lontoo
NOUPLM, Lontoo
Hi All.
can anyone help me with finding contact information for the below? I’ve searched on her and on google without any luck. My bank don’t know any other information either
Payaccttopup - Nuvei wouldn’t acknowledge it
Valthx, London
Hupeiwe , London
GEMCEBR, London
NOUPLM, London
Automaattinen käännös:
6 kuukautta sitten
Otin yhteyttä Huaweihin, koska meillä oli vihje, että he olivat Hupeiwe.
Hei, en tiennyt sähköpostiosoitettani, kukaan ei valitettavasti vastannut, ja tuo väärennettyjen vaatteiden kauppa oli sulkemassa ovensa. Minulle kerrottiin täällä olevasta kaverista, joka yritti auttaa minua.
Hei, oletin, että Nomupay oli ainoa asia, koska lähetin sähköpostia Nomupaylle ja sain vain hyvityksen, mutta se ei ollut he, joten en tiedä kuka tai miksi sain hyvityksen vain. Kyseessä olivat kuitenkin vain napit. Suuret kauppiaani eivät halua hyvittää kaikkia ohituksia 🙄🙄 pahoittelut, en voinut auttaa sinua.
Kiitos paljon. Voin auttaa sinua Flvan kanssa. Sain takaisinveloitukseni pankin kautta, vaikkakin siinä kesti 50 päivää. Jos haluat, voin selittää sähköpostitse, koska viestini selitti hylkäyksen. 😁
Hei, kyllä, he kieltäytyivät minultakin aluksi, mutta pari kuukautta myöhemmin lähetin uuden sähköpostin ja he hyvittivät rahat. Olen nähnyt monien ihmisten saaneen kielteisen vastauksen, on niin outoa, että he hyvittävät joillekin rahat, mutta eivät toisille.