Luulen, että minun on täytynyt tehdä niin, koska sain rahani takaisin kokonaisuudessaan, mutta en edes tiedä kuka se oli. Lähetin juuri joukon sähköposteja joillekin, joiden luulin olevan linkitettyjä. Voin lähettää ne sinulle, jos lähetät minulle sähköpostia. jm21516@hotmail.com
I think i must of as i got refunded in full but i dont even know who it was i just sent a bunch of emails to ones i thought were linked. I can send you them if you email me jm21516@hotmail.com
Hei, löysitkö ASOETAn ja GITLIDin yhteystietoja? He ovat kaksi viimeistäni.
Hey Did you find any contact info for ASOETA & GITLID they are my last two
Automaattinen käännös:
6 kuukautta sitten
Hei Chloe
Asoeta on dota2store
He ovat hyvittäneet minulle kolme noin 25 tapahtumasta tähän mennessä
ne ovat myös Astoredo
support@dota2store.online
Minun piti lähettää sähköpostia useita kertoja ja he pyysivät jo lähetettyjä tietoja, sitten lopulta eilen he pyysivät kortin kuutta ensimmäistä ja neljää viimeistä numeroa, jotka annoin, ja sitten noin kolme tuntia myöhemmin ensimmäiset hyvitykset tulivat. Etsin loput.
Lohkoketjun transaktioiden toimintatavan vuoksi kaikki onnistuneet transaktiot ovat lopullisia – kun ne on vahvistettu lohkoketjussa, niitä ei voi peruuttaa tai kumota. Tämä on kuvattu myös käyttöehtojemme kohdassa [17/35].
Oliko kuitenkin jotain, mikä ei mennyt odotetusti tai tuntuiko joltain hieman hämmentävältä? Olen täällä auttamassa, jos jokin on epäselvää.