Hei Simonp, mikä on sähköpostiosoitteesi? Minulla on tiedot parista niistä, jotka olet merkinnyt, ja olen myös kamppaillut Payop-veroilmoituksen mukaisten Clerjunction-maksujen kanssa kuukausia, joten olen erittäin kiinnostunut siitä, mihin päädyt oikeusjutussasi heitä vastaan. Sähköpostiosoitteeni on poppy19741 @ proton .me.
Hei Kell, lähetitkö sähköpostia? Sain rahat takaisin tänään, joten suuret kiitokset sille kaverille, joka antoi sähköpostiosoitteen, arvostan sitä suuresti.
Hei, voisitko lähettää minulle myös tietoja siitä, mitä yrität Payopin kanssa? Olen paininut niiden kanssa jonkin aikaa ja olen vain törmännyt seinään.
He ovat tyhjentäneet minut kolmeksi viikoksi ja lähettäneet valtavasti sähköposteja. Saanko kysyä, mitä tarkalleen ottaen sanoit?
They have blanked me for 3 weeks , sent tons of emails can i ask what you exactly said please ?
Automaattinen käännös:
8 kuukautta sitten
Toisella kerralla kirjoitin, etteivät he olleet vielä hyvittäneet minulle rahoja ja että ryhtyisin oikeustoimiin. Jos muistan oikein, otin yhteyttä myös BD MULTIMEDIAan, Toneoa hallinnoivaan yritykseen.
Usein saadaksesi hyvityksiä joiltakin kauppiailta sinun on otettava yhteyttä heidän emoyhtiöihinsä, jotka on mainittu sivuston alareunassa tai heidän käyttöehdoissaan.
Sähköpostiosoitteeni on mintogio41@gmail.com
Automaattinen käännös:
jimmi88
Kulta
8 kuukautta sitten
Joitakin muita uudempia kauppiaiden nimiä, joihin olen törmännyt ja joita ei mielestäni ole mainittu täällä:
Margaus
Exin Geno
Lngx
Kaikki apu näiden kanssa olisi erittäin tervetullutta.