Sain juuri vastauksen. Häpeä, että olette tällaisen huijauksen kumppaneita. Laittomien sivustojen kumppaneita, jotka huijaavat ihmisiä. Kaikkien täällä on luettava väitteeni ja vastauksesi, häpeä teitä... niin kuvottavaa.
Automaattinen käännös:
Gigig
Hopea
10 kuukautta sitten
Kerro minulle, kuinka monta olet ratkaissut itse tai kuinka monta käyttäjä on ratkaissut ja oletko asettanut ratkaistuksi mukavuutesi vuoksi.
Automaattinen käännös:
Lottie48
mulattis
Timantti
mulattis
10 kuukautta sitten
Mitkä??
Automaattinen käännös:
mulattis
Lottie48
Platina
Lottie48
10 kuukautta sitten
Voitko siis lähettää minulle sähköpostia, minulla on lista?…
mulattis@hotmail.com
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
10 kuukautta sitten
Kaverit, minun on todella tiedettävä näiden kauppiaiden henkilöllisyys.
Cybgeu Lontoo
Playctr Lontoo
Cobea Liverpool
Voisiko joku auttaa minua kiitos??
Automaattinen käännös:
Lottie48
mulattis
Timantti
mulattis
10 kuukautta sitten
Teen
Automaattinen käännös:
mulattis
Lottie48
Platina
Lottie48
10 kuukautta sitten
Kiitos paljon 🙏🏽
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Lottie48
Timantti
Lottie48
10 kuukautta sitten
Lottie48, voisitko lähettää minullekin sähköpostia listan kera… Olen lisännyt yrityksiä listalle, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Kiitos paljon.
charmainepyne88@hotmail.co.uk
Automaattinen käännös:
Lottie48
Pyne1688
Timantti
Pyne1688
10 kuukautta sitten
Teen
Automaattinen käännös:
dbeasley41996
Hopea
10 kuukautta sitten
Hei kaikki! Voisiko joku auttaa saamaan hyvityksen Vision Paylta?
Olen myös nähnyt muutaman ihmisen sanovan saaneensa hyvityksiä lyrbytiltä - mutta ei mainita miten. Onko kenelläkään tietoa tästä? Olisin kiitollinen avusta!
Automaattinen käännös:
dbeasley41996
Hopea
10 kuukautta sitten
Löysikö kukaan verkosta DG B:ltä apua, josta olisin todella kiitollinen?
Näin, että joku sai hyvityksen 'wert':ltä - onko kenelläkään heidän yhteystietojaan?
Keskustelen mielelläni sähköpostin välityksellä, jos haluat!
Automaattinen käännös:
Gigig
Hopea
Gigig
10 kuukautta sitten
Hei, 20 tuntia jäljellä ja luulet palaavasi pyytämään lisää tietoa, jotta sinulla olisi toiset 7 päivää. Se, mitä minulle tapahtui, on mahdotonta hyväksyä, kaverit, kaikkien teidän on luettava, koska kaverit ovat todella huonoja ja todella surullisia.
Hey 20 hours left and you think you will come back asking for other information so you can have other 7 days. What happened to me is unacceptable guys everyone of you have to read because guys is really bad and really sad
Automaattinen käännös:
10 kuukautta sitten
Ja mitä tapahtui? Juuri se, mitä sanoin yllä. On sääli ja vannon, että otan tämän julkisuuteen, koska et ehkä ole heidän kumppaneitaan supersankarinaamioissa.
Automaattinen käännös:
Lottie48
Lupin
Timantti
Lupin
10 kuukautta sitten
Hei Lupin, oletko vielä täällä? Lähetin sinulle myös pari sähköpostia, koska tarjosit ystävällisesti apuasi kuten yllä, mutta en ole saanut vastausta.
Automaattinen käännös:
Aellis
Platina
10 kuukautta sitten
Saavatko ihmiset oikeasti hyvityksiä Swipezilta/Dsolilta? Jos saavat, onko kenelläkään sähköpostia, jonka saat, kun he käsittelevät hyvityksen? Vaikuttaa vain liian hyvältä ollakseen totta.
Kiitos
Automaattinen käännös:
Robster5
Aellis
Platina
Aellis
10 kuukautta sitten
Lähetin heille sähköposteja useita kertoja viimeiset 7 päivää, mutta en ole saanut mitään aikaan. Minulla on heidän kanssaan noin 9 tapahtumaa, joiden yhteissumma on noin 10 000 puntaa.
Automaattinen käännös:
Robster5
Aellis
Platina
Aellis
10 kuukautta sitten
Olen lähettänyt heille sähköpostia
useita kertoja, eikä ole tullut vastausta, on kulunut noin 10 päivää
Automaattinen käännös:
svdk9gvg68
Platina
10 kuukautta sitten
Basi via on Cardaq.co.uk. Muut ovat sanoneet mahdollisesti smpayhin liittyvän tämän ketjun alussa.
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
10 kuukautta sitten
Tarvitsen apua. Minulle on kerrottu, että voin saada hyvityksen, mutta vain kryptolompakolla. En ole koskaan tehnyt talletusta kryptovaluutalla, mutta he sanovat, etteivät voi hyvittää rahaa millään muulla tavalla. Mitä teen?
Automaattinen käännös:
Robster5
LizzieCG
Platina
LizzieCG
10 kuukautta sitten
Mikä kauppias sellaista tarjoaa?
Automaattinen käännös:
Aellis
Robster5
Platina
Robster5
10 kuukautta sitten
Rob en ole varma, vastasitko viestiini. Sähköpostissa sanotaan, että sinulla on, mutta siellä ei ole mitään.