Nelijalkainen paras ystäväni.
Olin kasvattamassa häntä perheeni ystävälle (jonka koiralla oli 12 pentua!) lähellä lokakuun loppua ja asuin äitini luona (joka ei ole koskaan ollut lemmikkiihminen ja hoitaa jo 2 kissaa, joista toisen piti olla olkaa veljiäni, mutta...tiedätte kuinka se menee), jotka EIVÄT halunneet toista ani-suuta ruokkimaan. Me kaikki rakastuimme häneen ja kiintymykseni kasvoi päivä päivältä.
Sinä jouluaattona juhlimme pientä juhlaa, ja minä katselin, kuinka äitini nauroi ja nauroi pitäen koiranpentua rinnallaan, kun hän innoissaan ja leikkisästi nuoli hänen kasvojaan. Katsomatta hän pysähtyi ja sanoi "Haluatko koiranpennun jouluksi, Shawna?"
8 vuotta myöhemmin en voinut kuvitella elämääni ilman häntä.
Ylivoimaisesti paras lahja, jonka olen koskaan saanut.
My Four-Legged Best Friend.
I was fostering him for a friend of mine's family (whose dog had 12 puppies!) near the end of October and living with my Mom (who has never been a pet person and already taking care of 2 cats; one of which was supposed to be my brothers' but...you know how that goes) who absolutely did NOT want another ani-mouth to feed. We all fell in love with him and my attachment was growing on a daily.
That Christmas Eve, we were hosting a little celebration and I was watching as my mom laughed and laughed, holding the puppy on her chest while he excitedly and playfully licked at her face. Without looking over she stopped and said "You want a puppy for Christmas, Shawna?"
8 years later, I couldn't imagine my life without him.
By far the best present I have ever gotten.
Automaattinen käännös: