Vaimollani ja minulla oli kummallakin omat tilit Fun88:ssa. Käytimme samaa pankkitiliä talletuksiin ja nostoihin, ja meillä oli sama internetyhteys. Tililläni "chimsedinang73" (minun) on edelleen lähes 12 000 USD, kun taas toisella tilillä "chimsedinangqb" (vaimoni) ei ole enää lainkaan saldoa.
Fun88 kuitenkin esti vain minun tilini, jolla on edelleen lähes 12 000 USD, kun taas toista tiliä, jolla ei ollut rahaa jäljellä, ei estetty.
On tärkeää huomata, että Fun88 oli jo vahvistanut tilini onnistuneesti – mukaan lukien pankkitilin ja sähköpostin vahvistuksen. He jopa päivittivät tilini VIP-statukseen.
Tästä huolimatta Fun88 lukitsi tilini pysyvästi ilman varoitusta ja kieltäytyy antamasta minun nostaa varojani. Minulle ei koskaan ilmoitettu mistään rikkomuksista eikä minulle annettu mahdollisuutta vastata ennen tilin lukitsemista.
Minulla ei ole nyt pääsyä rahoihini enkä saa selkeää selitystä. Olisin kiitollinen avustasi tämän ongelman ratkaisemisessa ja varojeni takaisin saamisessa.
My wife and I each had separate accounts on Fun88. We used the same bank account to deposit and withdraw funds, and we shared the same internet connection. The account "chimsedinang73" (mine) still has nearly 12,000 USD, while the other account "chimsedinangqb" (my wife's) no longer has any balance.
However, Fun88 only blocked my account, which still contains nearly 12,000 USD, while the other account, which had no money left, was not blocked.
It's important to note that my account had already been successfully verified by Fun88 — including bank verification and email confirmation. They even upgraded my account to VIP status.
Despite that, Fun88 permanently locked my account without any warning and is refusing to allow me to withdraw my funds. I was never informed of any violations or given any opportunity to respond before the account was locked.
I am now left with no access to my money and no clear explanation. I would appreciate your assistance in resolving this issue and getting my funds back.
Automaattinen käännös: