Hej,
Jag har haft många transaktioner till dSOLpay via två konton.
Jag har skickat ett e-postmeddelande till [email protected] Klagomål om titeln med detaljerade transaktioner och begäran om en brådskande återbetalning på grund av felaktiga MCC-koder. Detta var fredag kväll. Jag skickade två e-postmeddelanden igår för att jag skulle efterfråga dem, men fortfarande inget.
I deras villkor för klagomål anges att ett svar på klagomålet kommer att meddelas inom 48 timmar, men den tiden har gått och vi har fortfarande inte fått något svar. Har försökt vidarebefordra e-post till [email protected] men den e-postadressen finns inte längre. Antar jag nu att de inte kommer att återbetala mig?
Hello,
I have had a lot of transactions to dSOLpay through 2 accounts.
I have sent an email to [email protected] titles complaint detailing the transactions and requesting an urgent refund due to incorrect MCC codes. This was Friday night. I sent two emails yesterday chasing up but still nothing.
their complaint terms and conditions state that a response to complaint will be communicated within 48 hours, however this time has well passed and still no response. Have tried forwarding email to [email protected] but that email no longer exists. Do I assume now that they won’t refund me?
Automatiskt översatt: