Wow några dömande människor om! Jag har. Har varit här i 6 månader men trots 1 litet återfall är det bara att jaga handlare som jag inte kan hitta för att validera klagomål med FOS och banken.
Var mycket försiktig men jag har fått två e-postmeddelanden under de senaste två dagarna, en på ryska och den andra dålig engelska. En var ett namn som har funnits i denna grupp men kan vara "förvärvade" detaljer. Båda mycket smarta bad först om en offert från mitt företag och bifogade en faktura men namnet på e-posten stämde inte överens med adress eller faktura 🙄 och den andra var att lösa mitt bedrägeriärende, en toppadvokat, som inte kan engelska men adressen var Amerika men e-posten kom från Nigeria och Tjeckien. Skämt om dem dock eftersom jag bara ställer in e-post för detta forum!!!! Jag fick också ett mejl i torsdags med en massa övergrepp för att någon inte hade köpmansuppgifter, jag har hjälpt många, skrivit mejl, brev och forskat men efter det vet jag inte om jag orkar hjälpa till längre. Speciellt som 9/10 har jag blivit ignorerad när jag frågade 🙄
Wow some judgemental people about! I have. Been here for 6 months however despite 1 small relapse it is just chasing merchants I can’t find to validate complaints with FOS and the bank.
Be very careful however I have had two emails in last two days, one in Russian and the other poor English. One was a name that has been in this group however may be "acquired" details. Both very clever first asked for a quote from my business and attached an invoice however name on email did not match address or invoice 🙄 and the second was settling my fraud case, a top attorney, who can’t speak English however address was America but email came from Nigeria and Czech Republic . Jokes on them though as I only set up email for this forum!!!! I also had an email on Thursday with a load of abuse because someone didn’t have merchant details, I have helped many, wrote emails, letters and researched but after that I don’t know if I can bring myself to help anymore. Especially as 9/10 I have been ignored when asking 🙄
Automatiskt översatt: