Så jag skrev häromdagen om att Monzo avvisade mina återkrav, idag fick jag ytterligare en återbetalning från 'Spaympf Orb' - visar bara att handlaren måste få en varning även om återkravet avvisas.
So I posted the other day about Monzo rejecting my chargebacks, today I recieved another refund from 'Spaympf Orb' - just shows the merchant must get alerted even if the chargeback is rejected.
Så nikotpf coolcs2 ltd och nikotpf zenit marketing har samma adress i london. Båda polska medborgare. Jag har hittat den listade ägaren för coolcs 2 ltd på linkedin och jag kommer att maila hans andra arbetsgivare så att de vet vilken typ av delicvent de anställer.
So nikotpf coolcs2 ltd and nikotpf zenit marketing have the same address in london. Both polish nationals. I have found the listed owner for coolcs 2 ltd on linkedin and i will email his other employer so they know what type of delicvent they are hiring.
Jag tror att jag kommer att göra ett klagomål till natwest om hur de avvisade mina påståenden förra året (maj), och kanske återigen citera tjänst som inte mottagits och nämna mcc-reglerna?
Har någon haft framgång med Natwest?
I think I'm going to make a complaint to natwest about how they rejected my claims my last year (May), and perhaps quote again service not received and mention the mcc rules?