Jag förstår verkligen vad du går igenom; Jag är själv i en liknande situation just nu. Jag har ett möte med en advokat eftersom mitt ärende har blivit ganska komplicerat. Jag är för närvarande inblandad i domstolsförfaranden mot en tredjeparts betalningsbehandlare, eftersom det är avgörande att de hålls ansvariga och säkerställer att de har att göra med legitima företag. Jag har till och med involverat ombudsmannen angående min bank, som har tagit så mycket av min energi under de senaste tre månaderna.
Det låter som att du har provat allt möjligt och att söka juridisk rådgivning kan kännas som en stor risk efter allt du redan har förlorat. Jag hoppas verkligen att du hittar den sinnesfrid du förtjänar och så småningom kan gå vidare från denna upplevelse. Det är viktigt att komma ihåg att ditt välbefinnande är viktigast. Du har det här, och jag tror att du kommer att få dina pengar tillbaka i god tid – de som gör oss fel möter ofta sina konsekvenser.
Håll dig stark, och om du någon gång känner dig överväldigad, tveka inte att nå ut för att få stöd. Vi behöver alla en hjälpande hand då och då. Jag önskar dig allt gott - ta hand om dig själv. ☺️
I truly understand what you’re going through; I'm in a similar situation myself right now. I have an appointment with a solicitor because my case has become quite complex. I’m currently involved in court proceedings against a third-party payment processor, as it's crucial that they are held accountable and ensure they're dealing with legitimate businesses. I've even involved the Ombudsman regarding my bank, which has taken up so much of my energy over the past three months.
It sounds like you've tried everything possible, and seeking legal advice could feel like a big risk after everything you’ve already lost. I really hope you find the peace of mind you deserve and can eventually move on from this experience. It’s important to remember that your well-being matters most. You’ve got this, and I believe you’ll see your money returned in due time—those who wrong us often face their consequences.
Stay strong, and if you ever feel overwhelmed, don’t hesitate to reach out for support. We all need a helping hand now and then. I’m wishing you all the best—take care of yourself. ☺️
Automatiskt översatt: