Ymmärrän todella mitä käyt läpi; Olen itse samanlaisessa tilanteessa juuri nyt. Minulla on tapaaminen asianajajan kanssa, koska tapauksestani on tullut melko monimutkainen. Olen tällä hetkellä mukana oikeudenkäynnissä kolmannen osapuolen maksujen käsittelijää vastaan, koska on ratkaisevan tärkeää, että he ovat vastuussa ja että he ovat tekemisissä laillisten yritysten kanssa. Olen jopa ottanut oikeusasiamiehen mukaan pankkiani koskien, mikä on vienyt niin paljon energiaani viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Vaikuttaa siltä, että olet kokeillut kaikkea mahdollista, ja lainopillisen neuvon saaminen voi tuntua suurelta riskiltä kaiken jo menettämäsi jälkeen. Toivon todella, että löydät ansaitsemasi mielenrauhan ja voit lopulta jatkaa tästä kokemuksesta. On tärkeää muistaa, että oma hyvinvointisi on tärkeintä. Sinulla on tämä, ja uskon, että näet rahasi palautettavan ajoissa – ne, jotka tekevät meille väärin, kohtaavat usein seurauksensa.
Pysy vahvana, ja jos tunnet itsesi ahdistuneeksi, älä epäröi hakea tukea. Me kaikki tarvitsemme auttavaa kättä silloin tällöin. Toivon sinulle kaikkea hyvää – pidä huolta itsestäsi. ☺️
Automaattinen käännös: