Ymmärrän todella mitä käyt läpi; Olen itse samanlaisessa tilanteessa juuri nyt. Minulla on tapaaminen asianajajan kanssa, koska tapauksestani on tullut melko monimutkainen. Olen tällä hetkellä mukana oikeudenkäynnissä kolmannen osapuolen maksujen käsittelijää vastaan, koska on ratkaisevan tärkeää, että he ovat vastuussa ja että he ovat tekemisissä laillisten yritysten kanssa. Olen jopa ottanut oikeusasiamiehen mukaan pankkiani koskien, mikä on vienyt niin paljon energiaani viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Vaikuttaa siltä, että olet kokeillut kaikkea mahdollista, ja lainopillisen neuvon saaminen voi tuntua suurelta riskiltä kaiken jo menettämäsi jälkeen. Toivon todella, että löydät ansaitsemasi mielenrauhan ja voit lopulta jatkaa tästä kokemuksesta. On tärkeää muistaa, että oma hyvinvointisi on tärkeintä. Sinulla on tämä, ja uskon, että näet rahasi palautettavan ajoissa – ne, jotka tekevät meille väärin, kohtaavat usein seurauksensa.
Pysy vahvana, ja jos tunnet itsesi ahdistuneeksi, älä epäröi hakea tukea. Me kaikki tarvitsemme auttavaa kättä silloin tällöin. Toivon sinulle kaikkea hyvää – pidä huolta itsestäsi. ☺️
I truly understand what you’re going through; I'm in a similar situation myself right now. I have an appointment with a solicitor because my case has become quite complex. I’m currently involved in court proceedings against a third-party payment processor, as it's crucial that they are held accountable and ensure they're dealing with legitimate businesses. I've even involved the Ombudsman regarding my bank, which has taken up so much of my energy over the past three months.
It sounds like you've tried everything possible, and seeking legal advice could feel like a big risk after everything you’ve already lost. I really hope you find the peace of mind you deserve and can eventually move on from this experience. It’s important to remember that your well-being matters most. You’ve got this, and I believe you’ll see your money returned in due time—those who wrong us often face their consequences.
Stay strong, and if you ever feel overwhelmed, don’t hesitate to reach out for support. We all need a helping hand now and then. I’m wishing you all the best—take care of yourself. ☺️
Automaattinen käännös: