Jag har ingen e-postadress eller något till Santcorn Shop eftersom jag bara har en transaktion till dem på min bank, men adressen på min bank säger 196 High Road Santacorn Shop London GBR om det hjälper dig alls.
I dont have email or anything for santcorn shop as only have one transaction to them on my bank but there address on my bank says 196 High road santacorn shop London GBR if that helps u at all.
Hej, fick du någonsin pengarna tillbaka? Jag har ungefär samma belopp, kanske lite mer. Har dock inget förtroende längre, för att vara rättvis mot dessa bedragare.
Hi did you ever get a refund i have around the same amount maybe a little more , got no faith anymore tho to be fair with these scam artist
Jag har ingen e-postadress eller något till Santcorn Shop eftersom jag bara har en transaktion till dem på min bank, men adressen på min bank säger 196 High Road Santacorn Shop London GBR om det hjälper dig alls.
I dont have email or anything for santcorn shop as only have one transaction to them on my bank but there address on my bank says 196 High road santacorn shop London GBR if that helps u at all.
Jag gissade det med tanke på de bevis de begärde. Vilka har vägrat att tillhandahålla med motiveringen att jag skulle utsätta mig för ytterligare bedrägerier och jag har aldrig behövt översättningstjänster. Jag försöker hitta en betalningsbehandlare och få betalt via dem.
I guessed as much with the evidence they asked for. Which have have declined to provide on the basis that I would leave myself open to further fraudulent activity and I have never required translation services. I’m trying to find payment processor and raise it through them