Olen lähettänyt sähköpostia useita kertoja, enkä ole saanut vastausta... oletko saanut heiltä hyvitystä?
Automaattinen käännös:
Danixxx
EliasR
Timantti
EliasR
10 kuukautta sitten
Kyllä, minulla on kaksi, mutta en vastaa, se on niin ärsyttävää.
Automaattinen käännös:
Danixxx
EliasR
Timantti
EliasR
10 kuukautta sitten
Ei hyvitystä
Automaattinen käännös:
Kazper_82
joelemanuel5559
Hopea
joelemanuel5559
10 kuukautta sitten
Kiitos! Minullekin hyvitettiin!
Kesti vain viikon!
Automaattinen käännös:
Canham
Jonty5
Hopea
Jonty5
10 kuukautta sitten
Kiitos, saanko kysyä, oletko ottanut heihin yhteyttä skiwen kautta?
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Danixxx
Timantti
Danixxx
10 kuukautta sitten
Onko sinulla heidän yhteystietoja, kiitos??
Automaattinen käännös:
Canham
Jonty5
Hopea
Jonty5
10 kuukautta sitten
Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tai mitään Santcorn Shopiin, koska pankissani on vain yksi tapahtuma heille, mutta pankkini osoitteessa lukee 196 High Road Santacorn Shop Lontoo, Iso-Britannia, jos siitä on sinulle yhtään apua.
Hei, saitko koskaan hyvitystä? Minulla on suunnilleen sama summa, ehkä hieman enemmän. En usko enää, mutta ollakseni rehellinen näiden huijareiden kanssa.
Automaattinen käännös:
Danixxx
melrao007
Timantti
melrao007
10 kuukautta sitten
Hei, miten pärjäsit näiden kanssa? Minullakin on näitä pari tuhatta, joten en pidätä hengitystäni, kaikki tiedot olisivat mahtavia.
Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tai mitään Santcorn Shopiin, koska pankissani on vain yksi tapahtuma heille, mutta pankkini osoitteessa lukee 196 High Road Santacorn Shop Lontoo, Iso-Britannia, jos siitä on sinulle yhtään apua.
I dont have email or anything for santcorn shop as only have one transaction to them on my bank but there address on my bank says 196 High road santacorn shop London GBR if that helps u at all.
Automaattinen käännös:
10 kuukautta sitten
Brill kokeilee, kiitos
Automaattinen käännös:
kristaasle038
Jonty5
Platina
Jonty5
10 kuukautta sitten
Saisinko Prince.io:n sähköpostiosoitteen?
Automaattinen käännös:
meandi
Kelly1234
Platina
Kelly1234
10 kuukautta sitten
Arvasin niin heidän pyytämiensä todisteiden perusteella. He ovat kieltäytyneet toimittamasta niitä sillä perusteella, että asettaisin itseni alttiiksi jatkovilpilliselle toiminnalle, enkä ole koskaan tarvinnut käännöspalveluita. Yritän löytää maksupalveluntarjoajan ja hoitaa asian heidän kauttaan.