Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tai mitään Santcorn Shopiin, koska pankissani on vain yksi tapahtuma heille, mutta pankkini osoitteessa lukee 196 High Road Santacorn Shop Lontoo, Iso-Britannia, jos siitä on sinulle yhtään apua.
Hei, saitko koskaan hyvitystä? Minulla on suunnilleen sama summa, ehkä hieman enemmän. En usko enää, mutta ollakseni rehellinen näiden huijareiden kanssa.
Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tai mitään Santcorn Shopiin, koska pankissani on vain yksi tapahtuma heille, mutta pankkini osoitteessa lukee 196 High Road Santacorn Shop Lontoo, Iso-Britannia, jos siitä on sinulle yhtään apua.
I dont have email or anything for santcorn shop as only have one transaction to them on my bank but there address on my bank says 196 High road santacorn shop London GBR if that helps u at all.
Arvasin niin heidän pyytämiensä todisteiden perusteella. He ovat kieltäytyneet toimittamasta niitä sillä perusteella, että asettaisin itseni alttiiksi jatkovilpilliselle toiminnalle, enkä ole koskaan tarvinnut käännöspalveluita. Yritän löytää maksupalveluntarjoajan ja hoitaa asian heidän kauttaan.