KotiValitukset22bet Casino - Pelaajan omaehtoista pelikieltoa koskevaa pyyntöä ei hyväksytty.

22bet Casino - Pelaajan omaehtoista pelikieltoa koskevaa pyyntöä ei hyväksytty.

Suljettu
Tuomiomme

Pelaaja lopetti vastaamisen

Määrä: 1 194 €

22bet Casino
Turvallisuusluokitus:Hyvin korkea

Yhteenveto tapauksesta

gbKäännösfi

Italialainen pelaaja pyysi itsensä poissulkemista ja talletusrajan asettamista peliongelman vuoksi, mutta kasino ei noudattanut tätä pyyntöä ja salli 1194 euron tappiot. Tilin sulkemista pyydettiin kymmeneksi vuodeksi, mutta se suljettiin vasta viikkoja myöhemmin, eikä kasino nyt vastaa sähköposteihin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Tämä sivusto ei kunnioittanut omaehtoista pelikieltopyyntöäni.


Marraskuun 13. päivänä pyysin talletusrajaa peliongelmani vuoksi, mutta marraskuun 20. päivänä he sanoivat, ettei se ole mahdollista heidän verkkosivuillaan. Joten marraskuun 26. päivänä pyysin tilini sulkemista kymmeneksi vuodeksi.


He sulkivat tilinsä vasta 7. joulukuuta, minkä seurauksena he menettivät yhteensä 1 194 euroa netto.


He eivät enää vastaa sähköposteihini. Minulla on kuvakaappauksia kaikesta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Tärkeä huomautus:

Casino Guru ei koskaan pyydä maksua tai pääsyä tileillesi asiakkaan tuntemistoimenpiteen (KYC) suorittamiseksi. Jos joku väittää olevansa Casino Gurulta ja tekee näin, älä jaa minkäänlaisia tietoja.

Otamme pelaajiin yhteyttä ainoastaan tämän virallisen valitusaiheen tai @casino.guru-sähköpostiosoitteiden kautta. Tarkista aina lähettäjän verkkotunnus ja vahvista valituksen ratkaisijan sähköpostiosoite painamalla kyseisen henkilön profiilikuvaa, joka on nähtävissä virallisessa valitusaiheessa.

Jos jokin vaikuttaa epäilyttävältä, ota suoraan meihin yhteyttä.

Ole varovainen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei,

Kiitos paljon valituksesta. Olen pahoillani kohtaamastasi ongelmasta. Haluaisin kysyä sinulta muutaman kysymyksen tilanteesi selventämiseksi.

  • Milloin mainitsit ensimmäisen kerran nimenomaisesti peliriippuvuuden syynä tilisi sulkemispyyntöön? Kasinolle 20. marraskuuta lähetetyn sähköpostin perusteella pyynnössä viitataan liialliseen tallettamiseen, mutta peliriippuvuutta ei mainita erikseen.
  • Otitko yhteyttä kasinon asiakastukeen 26. marraskuuta ja 7. joulukuuta välisenä aikana, ennen kuin tilisi lopulta suljettiin?
  • Oletko suorittanut koko KYC-vahvistusprosessin tässä kasinossa?

Toivottavasti voimme auttaa sinua ratkaisemaan tämän ongelman mahdollisimman pian. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.

Ystävällisin terveisin

Veronika


Koska valitusten määrä on tänä vuodenaikana kasvanut, pyydämme kärsivällisyyttänne vastauksiamme odotellessa. Pyrimme julkaisemaan jokaisen valituksen 72 tunnin kuluessa sen lähettämisestä, mutta varaamme enintään 7 päivää aikaa vastata mahdollisiin myöhempiin kommentteihin. Huomioittehan myös, että valituksesi määrääminen ratkaisijalle voi kestää hieman kauemmin, koska käsittelemme tällä hetkellä yli 1 000 valitusta. Arvostamme ymmärrystänne suuresti. Toivotamme teille hyvää lomakautta, ja otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
4 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Rakas Veronica,


Kiitos kysymyksistänne, joiden avulla voin perehtyä tapaukseni todelliseen luonteeseen syvällisemmin. Haluan vastata niihin äärimmäisen avoimesti ja kiinnittää huomionne myös keskusteluun, jonka olen vasta nyt löytänyt, koska en muistanut sitä mitään valituksen jättäessäni, koska kirjoitin sen täysin kiihtyneenä ja pakonomaisena.


Kysymykseesi "riippuvuudesta" liittyen uskon, että kliininen terminologia on toissijaista dokumentoituihin tosiasioihin verrattuna. Kirjoittamalla 20. marraskuuta "Haluan estää pelin, koska talletan liikaa" lähetin yksiselitteisen varoitussignaalin, joka 22betin sääntöjen 20. pykälän ja kansainvälisten standardien mukaan edellyttää kasinon puuttumista asiaan "hallinnan menetyksen" vuoksi. Lopullinen vahvistus tilastani tuli 26. marraskuuta, kun pyysin virallisesti 10 vuoden pelikieltoa. On selvää, ettei kukaan pelaaja pyytäisi vuosikymmenen mittaista pelikieltoa, ellei hän kärsisi erittäin vakavasta ja tunnetusta riippuvuudesta.


Liitteenä oleva chat-viesti on ratkaisevan tärkeä 26. marraskuuta ja 7. joulukuuta välisten yhteydenottojen osalta. Tuolloin yritin pakonomaisesti ottaa yhteyttä tukeen ja pyytää bonuksia. Näin tehdessäni kuitenkin ilmoitin operaattoreille nimenomaisesti, että heidän käytöksensä aiheutti minulle "vakavaa haittaa" ja että käytökseni oli selvästi pakonomaista peliriippuvuutta.



Tästä uudesta chatissa myöntämästäni asiasta ja siitä huolimatta, että minulla oli jo vireillä 10 vuoden pelikieltopyyntö 26. marraskuuta lähtien, kasino laiminlöi huolenpitovelvollisuutensa, jätti tilin auki ja antoi minun menettää vielä 1 194 euroa.


Tämä keskustelu, jonka aluksi unohdin pakonomaisille vaiheille tyypillisen pelikatkon vuoksi, osoittaa kasinon vilpillisen mielen: he priorisoivat tilastani saatavan voiton sen sijaan, että olisivat panneet täytäntöön omia sääntöjään, jotka edellyttävät välittömiä pelikieltoja haavoittuville henkilöille.


Lopuksi vahvistan, että KYC-prosessi suoritettiin onnistuneesti hyvissä ajoin ennen näitä tapahtumia ja että kasinolla oli kaikki tietoni estääkseen tiliä. Korostan myös, että 20. marraskuuta minulle ilmoitettiin virheellisesti, ettei talletusrajoja voida asettaa (rikkoen käyttöehtojen 20. pykälää), mikä jätti minut täysin puolustuskyvyttömäksi.


Luotan siihen, että Casino Guru voi analysoimalla nämä uudet todisteet ilmeisestä peliriippuvuudestani, jotka tukipalvelut jättivät huomiotta, auttaa minua saamaan korvauksen heidän huolimattomuutensa vuoksi kärsimistäni tappioista.


Kenneth M.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Veronica,


Halusin päivittää valitustani muutamilla tosiasioilla, jotka mielestäni ovat ratkaisevan tärkeitä tutkinnallesi. Olen tajunnut, että 22Bet ei tehnyt vain "virhettä" olemalla hidas – he itse asiassa jättivät huomiotta omat turvajärjestelmänsä ja selkeät avunpyyntöni.


Ensinnäkin sain selville, että tilini oli jo suljettu pysyvästi vuonna 2023 peliriippuvuuden vuoksi. Heidän sääntöjensä mukaan minut olisi pitänyt olla mustalla listalla ikuisiksi ajoiksi. Sen sijaan he antoivat minun avata tilin uudelleen samalla sähköpostiosoitteella ja käyttäjätunnuksella, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tämä oli ensimmäinen suuri epäonnistuminen.

Mutta tilanne pahenee. Kun pyysin 10 vuoden pelikieltoa 26. marraskuuta, olin täydellisessä paniikissa ja riippuvuuden vallassa. Marraskuun 30. päivänä kerroin VIP-managerilleni Tylerille nimenomaisesti:

"Olen menettänyt yli 1 000 euroa... aiheutat minulle vakavaa vahinkoa... jos et auta minua, ryhdyn oikeustoimiin, koska et sulje tiliäni."


Vaikka käytin ilmaisua "vakava haitta" ja muistutin heitä pyytäneeni tilin sulkemista jo päiviä, Tyler jatkoi keskustelua. Sen sijaan, että kasino olisi suojellut minua ja jäädyttänyt tilin välittömästi, se itse asiassa peruutti manuaalisesti 10 vuoden porttikieltopyyntöni 2. joulukuuta, koska olin lähettänyt heille viestin täydellisen epätoivon hetkellä.


Veronica, jokainen alalla tietää, että 10 vuoden omaehtoinen pelikielto on peruuttamaton syystä. Et voi vain "neuvotella" sitä pois kolme päivää myöhemmin, kun pelaaja on selvästi menettänyt kontrollin.


Minusta tuntuu, että 22Bet päätti hyödyntää haavoittuvuuttani sen sijaan, että olisi noudattanut omaa vastuullisen pelaamisen käytäntöään. Heillä oli vuoden 2023 historiani, 26. marraskuuta tekemäni pyyntö ja 30. marraskuuta antamani varoitus "vakavasta vahingosta", mutta silti he ottivat rahani 7. joulukuuta asti.


Toivon todella, että voitte perehtyä näihin erityiskohtiin, sillä olen täysin pettynyt operaattoriin, joka väittää välittävänsä pelaajien turvallisuudesta.


Ystävällisin terveisin,

Kenneth M.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
4 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Veronika,


Halusin kertoa teille ja yhteisölle päätöksestäni viedä tämä tapaus seuraavalle tasolle.


Analysoituani 22Betin toimintaa tajusin, ettei kyseessä ole enää pelkkä hyvityskiista: minulle siitä on tullut periaatekysymys. Olen päättänyt ilmoittaa operaattorista virallisesti Curaçaon peliviranomaisen (CGA) vaatimustenmukaisuusosastolle, enkä ainoastaan ​​saadakseni rahani takaisin, vaan myös nostaakseni virallisen syytteen sääntelyviranomaiselle. En voi hyväksyä, että operaattori voi toimia niin epärehellisesti ja jäädä rankaisematta.


Valitukseni perustuu erittäin vakaviin lainrikkomuksiin, jotka menevät paljon yksinkertaisen teknisen virheen ulkopuolelle. Ensinnäkin dokumentoin kansallisen henkilöllisyystodistuksen (LID) systemaattisen rikkomisen: vaikka tilini oli suljettu riippuvuuden vuoksi jo tammikuussa 2024, heidän järjestelmänsä mahdollistivat tuhansien eurojen uudelleensijoittamisen ja tallettamisen vuosina 2024 ja 2025 ilman minkäänlaisia ​​tarkistuksia, mikä teki jokaisesta allekirjoitetusta sopimuksesta mitättömän alusta alkaen.



Vielä vakavampi on epätavallisten maksutapahtumien ilmoittamista koskevan kansallisen asetuksen (LMOT) rikkominen. Toimitin CGA:lle todisteita siitä, mikä teknisesti ottaen on "maksutapahtumien pesua": 22Bet peittää pelaajien talletukset tekaistujen nimien, kuten "futuristisen taiteen PRAHAN" tai "CS2skins TALLINN", taakse huijatakseen pankkeja ja kiertääkseen talousvalvontaa. Liitin mukaan jopa yhden heidän operaattorinsa tunnustuksen, jossa hän myönsi tämän käytännön. Tämä ei ole vain sopimatonta käytöstä, vaan talousrikos, joka rikkoo tammikuussa 2025 annettuja AML/CFT-määräyksiä. (Lähetin Veronikalle .pdf-tiedostot eri todisteiden kera, joita en voi liittää tähän.)


Kaiken tämän lisäksi on olemassa räikeä sopimuspetos: heidän käyttöehdoissaan he väittävät olevansa Kahnawake Gaming Commissionin sääntelemiä, mutta olen saanut virallisen kielteisen vastauksen kyseiseltä komissiolta. Yhdessä itsensä sulkemispyyntöni sabotoinnin – jonka kasino ohitti manuaalisesti pakonomaisen purkauksen aikana – ja live-chattini kostotoimenpiteen eston kanssa heti vastalauseideni esittämisen jälkeen, tilanne on selvä. 22Bet toimii välittämättä huolellisuusvelvollisuudesta ja Curaçaon osavaltion laeista.


Päätin selvittää asian perusteellisesti, koska on oikein, että viranomaiset tietävät, miten tämä toimija saastuttaa lainkäyttöalueen eheyttä.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Rakas Veronika,


Kirjoitan antaakseni teille tärkeän päivityksen 22Betiä vastaan ​​nostamastani tapauksesta. Kahnawaken pelikomissio (KGC) on virallisesti aloittanut sääntelytutkinnan virallisen raporttini jälkeen.

Vaatimustenmukaisuusvastaava Ohshennenha:wi Hill vahvisti: "Vahvistamme sähköpostisi vastaanottamisen, jossa toteat... ’Olen menettänyt yli 1 000 euroa... aiheutat minulle vakavaa vahinkoa’ [...] olemme välittäneet valituksesi pelaajavalitusprosessiimme."

Olen toimittanut KGC:lle 15 liitettä sisältävän asiakirjan, mukaan lukien:

Oikeuslääketieteellisiä todisteita rahanpesusta: Naamioituja talletuksia nimillä kuten "futuristisen taiteen PRAHAA" ja "tekoälyn ajatusten taidetta".

Itseeston rikkominen: Todiste siitä, että operaattori on manuaalisesti peruuttanut 10 vuoden pelikieltoni kriisin aikana.

AML/KYC-häiriöt: Todiste siitä, että vuonna 2024 riippuvuuden vuoksi suljettu tili sallittiin avata uudelleen vuonna 2025.

Mikä tärkeintä, on osoitettu, että 22Bet yritti johtaa harhaan sekä minua että komissiota lainkäyttöalueensa suhteen väittämällä aluksi toimivansa Curaçaon (CGA) lain alaisena, vaikka heidän omat käyttöehtonsa ja nykyinen lisenssitilanteensa viittaavat KGC:hen.


Halusin jakaa tämän kanssasi, jotta se voidaan dokumentoida Casino Guru -valituksessa.


Kiitos jatkuvasta tuestasi.


Ystävällisin terveisin,

Kenneth M.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi
Hei kennymala,

Halusimme kertoa, että koska Veronika, tapauksellesi nimetty työntekijä, on lomalla, olemme päättäneet antaa asialle 7 päivää lisäaikaa. Koska Veronika tuntee tilanteesi hyvin ja on suoraan yhteydessä kasinon kanssa, tämä lisäaika on mielestämme perusteltua. Arvostamme kärsivällisyyttäsi ja vakuutamme, että Veronika on yhteydessä sinuun heti, kun mahdollista.

Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi.

Parhain terveisin, Casino Guru
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
4 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Veronika,


Odottaessani paluutasi haluaisin päivittää tätä valitusta dokumentoiduilla todisteilla, jotka nostavat tapaukseni vakavaksi. Kyse ei ole enää yksinkertaisesta teknisestä viivästyksestä, vaan 22Betin tarkoituksellisesta strategiasta manipuloida sääntelyviranomaisia ​​ja välttää heidän vastuutaan.


On ratkaisevan tärkeää korostaa erästä keskeistä seikkaa: Kahnawaken pelikomissio (KGC) otti virkailija Hillin välityksellä alun perin virallisesti haltuunsa tapaukseni. Tämä tapahtui, koska komissio ymmärsi 30. marraskuuta VIP-päällikkö Tylerille antamieni lausuntojen vakavuuden (joissa ilmoitin "vakavasta vahingosta"). Nämä operaattorin huomiotta jättämät lausunnot rikkovat niin räikeästi huolellisuusvelvollisuutta, että ne katsottiin välittömästi sanktioiden alaisiksi.


Heti tutkinnan aloituksen jälkeen 22Bet kuitenkin toteutti ennennäkemättömän oikeudenkäyntiä estävän taktiikan. Kuten 25. ja 30. joulukuuta päivätyissä viesteissä dokumentoidaan, operaattori ilmoitti KGC:lle kuuluvansa Curaçaon lainkäyttövallan piiriin ainoana tarkoituksenaan hylätä valitus lainkäyttövallan puutteen vuoksi. Tämä on selvä sääntelyharha kahdesta syystä:


  1. Sopimuspetos: Allekirjoittamani viralliset ehdot (kohta 22) nimeävät KGC:n ainoaksi riitojenratkaisuelimeksi. KGC:n nimen käyttäminen uskottavuuden hankkimiseksi ja sen auktoriteetin kieltäminen tutkinnan aikana on petollista toimintaa.
  2. Lisensointikierre: Vaikka he käyttävät Curaçaota suojana KGC:tä vastaan, heidän verkkosivustonsa myöntää, että Curaçaon lisenssi (TechSolutions Group NV) on edelleen "kehitysvaiheessa". He toimivat oikeudellisessa tyhjiössä, joka on luotu suojaamaan heitä tarkastelulta.


Haluan tehdä 22Betille selväksi: minulle tästä on tullut periaatekysymys. En lopeta valitusten tekemistä kaikille sääntelyelimille, ellei minulle palauteta täyttä 2 340 euroa vuonna 2025 tallettamastani summasta. Sopimus on mitätön alusta alkaen: he antoivat minun toimia pysyvästä riippuvuuskiellostani huolimatta vuonna 2024, ja he sabotoivat manuaalisesti 10 vuoden omaehtoisen pelikieltoni 2. joulukuuta antaakseen minun menettää lisää rahaa, jätettyään avunhuutoni ja tilin rajoittamista ja sulkemista koskevat pyyntöni päivien ajan huomiotta.


Olen jo toimittanut viranomaisille todisteita rahanpesusta (talletukset naamioitu tekaistujen nimien, kuten "Art of AI Thoughts", taakse pankkien huijaamiseksi), käytännöstä, jonka heidän omat operaattorinsa myöntävät chat-huoneissaan. Aion jatkossakin käyttää kaikkia laillisia ja mediaresursseja paljastaakseni tämän saalistushinnoittelujärjestelmän. Heidän toimintansa, johon nyt kuuluu myös kansainvälisten sääntelyviranomaisten harhaanjohtaminen, ei jää rankaisematta.


Ystävällisin terveisin,

Kenneth M.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
4 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Veronika,

Haluan julkisesti päivittää tätä valitusta dokumenttitodistuksilla, jotka osoittavat, kuinka 22Bet valehtelee tahallaan sekä minulle että sääntelyviranomaisille.


Tässä tähän päivään asti päivitetyt faktat:

Sääntelyviranomaisten vastareaktio: Kahnawaken pelikomissio (KGC) vastasi minulle juuri virallisesti vahvistaen, että 22Bet on ilmoittanut heille toimivansa Curaçaon lainkäyttövallan alaisuudessa alueellani.

Valheen todiste (lisenssin tila): 22Bet pelaa likaista peliä. Vaikka he väittävät KGC:lle olevansa Curaçaon sääntelemä, he verkkosivujensa alatunnisteessa virheellisesti väittävät, että heidän Curaçaon lisenssinsä (OGL/2024/590/0758) on vain "käsittelyssä". Todellisuudessa sain virallisen Curaçaon peliviranomaisen rekisteröintiasiakirjan, joka todistaa, että lisenssi on AKTIIVINEN ja voimassa huhtikuuhun 2026 asti.

Tukihenkilön tunnustus: Vaikka he kertovat KGC:lle olevansa Curaçaon alaisuudessa, heidän operaattorinsa Paola vahvisti minulle chatissa (minulla on kuvakaappaus), että he toimivat KGC:n lisenssin 00882 alaisuudessa.

Miksi he tekevät näin? Se on yksinkertaista: he aiheuttavat hämmennystä, jotta suojausprotokollia ei sovellettaisi. Jos pyydän KGC:ltä apua, he väittävät olevansa Curaçaolta. Jos etsin Curaçaon suojauksia, verkkosivusto sanoo, että lisenssi ei ole vielä aktiivinen. Tässä "mustassa aukossa" he jättivät huomiotta "vakavaa vahinkoa" koskevan ilmoitukseni 30. marraskuuta, minkä seurauksena menetin 2 340,00 euroa.

Lisäksi vahvistan, että olen toimittanut viranomaisille todisteita rahanpesusta (talletukset, jotka on naamioitu "AI-ajatuksiksi").

Kyse on periaatteesta: en hyväksy sitä, että operaattori sabotoi itse asetettuja pelikieltoja ja valehtelee lisensseistään hyökätäkseen haavoittuvien pelaajien kustannuksella.


Pyydän Casino Gurua ottamaan kantaa tähän räikeään avoimuuden loukkaukseen. On mahdotonta neuvotella niiden kanssa, jotka antavat väärää tietoa oikeudellisesta asemastaan, siviili- ja rikosoikeudellisen vastuun välttämiseksi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Rakas Kennymala

Kiitos yhteistyöstäsi ja kaikkien tarvittavien tietojen toimittamisesta. Arvostan todella aikaa ja vaivaa, jonka olet tähän mennessä käyttänyt kaiken jakamiseen kanssamme.

Valituksesi siirtyy nyt prosessimme seuraavaan vaiheeseen, ja sen käsittelee nimetty ratkaisijasi, Matej ( matej@casino.guru ). Tämä on vakiovaihe menettelyssämme, sillä Ratkaisija ottaa suoraan vastuulleen viestinnän kasinon kanssa ja hallinnoi tapaustasi tästä eteenpäin.

Sinulta ei vaadita tällä hetkellä mitään toimia. Ratkaisijasi ottaa sinuun yhteyttä tämän keskusteluketjun kautta, jos lisätietoja tarvitaan. Voit olla varma, että tapauksesi on erittäin pätevissä käsissä.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivon, että tapauksesi ratkeaa pian sinua tyydyttävällä tavalla.

Ystävällisin terveisin,

Veronika

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hienoa, kiitos teille molemmille. Anteeksi, että olen ollut näin kiusankappale viime aikoina 😅

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

No niin? On kulunut kuukausi siitä, kun otin yhteyttä kasinoon, enkä ole vieläkään saanut yhtäkään mielekästä vastausta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hyvää huomenta, voisinko ainakin saada Casino Gurulta vastauksen, jossa selitetään, miksi 22bet ei ryhdy toimiin? Eikö sen pitäisi johtaa negatiiviseen arvosteluun?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei Kennymala,


Pahoittelen viivästynyttä vastausta; olin matkoilla. Olen pahoillani ongelmistasi.


Haluaisin kutsua kasinon edustajan mukaan tapaukseen:


Hyvä kasinon edustaja, voisitteko tarkistaa tapauksen ja selittää meille, mitä tapahtui?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Matej, en tiennyt sitä. Pahoittelen vaatimustani, mutta ymmärrät varmaan, kuinka ärsyttävää tämä tilanne on minulle. Oletko saanut kasinolta yksityisiä päivityksiä? Jos et, vaikuttaa selvältä, että he välttelevät ongelmaa, koska ovat tietoisia huolimattomuudesta. Muistan lähettäneeni ensimmäisen sähköpostin valituksesta 7. joulukuuta, enkä ole saanut vastausta 11. joulukuuta jälkeen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi

En vielä, mutta tiistaista lähtien osallistun konferenssiin, jossa kasinolla on osastonsa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei,


Olemme huolellisesti tarkistaneet tähän tapaukseen liittyvät tiedot. Pelaaja otti ensimmäisen kerran yhteyttä tukitiimiimme 9. marraskuuta 2025, eikä tuossa vuorovaikutuksessa mainittu peliriippuvuutta tai pyyntöä itsensä poissulkemisesta.


Hyvä Matej, olemme lähettäneet sinulle myös sähköpostitse lisätietoja tästä tapauksesta tarkastettavaksi. Kerro meille, jos tarvitset lisäselvityksiä – autamme mielellämme.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hyvää iltaa,

Aloitan Matejista: ensinnäkin kiitos perusteellisuudesta, jolla käsittelet asiaa.

Ymmärtääkseni puhut suoraan 22betin edustajien kanssa tiistaina, joten haluaisin sinun kiinnittävän heidän huomionsa kaikkiin rikkomuksiin ja kyseenalaiseen käytökseen, johon he ovat syyllistyneet kanssani, jotta kaikki Casino Gurun käyttäjät voivat oppia vain totuuden tämän nettikasinon toiminnasta. Minulle tässä vaiheessa 22betin selvästi petollisen ja saalistushinnoittelun paljastaminen on tullut periaatekysymykseksi.


Kasinolle vastattaessa on parasta aloittaa korostamalla, että minun ja kasinon välillä ei käyty sähköpostikeskustelua 9. marraskuuta. Tämä viittaa kahteen eri skenaarioon: joko he ovat täysin välinpitämättömiä ja huolimattomia tapauksen analyysissään (mikä ei yllättäisi minua, kun otetaan huomioon, miten kasino on kohdellut minua siitä lähtien, kun minulla on ollut tili heillä), tai heillä on pääsy kaikkiin minun ja heidän operaattoriensa välisten live-chat-keskustelujen transkriptioihin, joita he ovat ilmeisesti käyttäneet vain omaksi mukavuutensa vuoksi. Jos vastaus on toisessa skenaariossa, pyydän 22betiä lähettämään minulle KAIKKI live-chattien transkriptiot, joita olen käynyt ensimmäisen tilini avaamisen jälkeen vuonna 2023. (Vaikka näin tapahtuisikin, ja epäilen sitä vahvasti, 22bet lähettää osittaisen kopion transkripteista, koska olen VARMA siitä, että olen useaan otteeseen ja hyvin eri aikoina korostanut, että minulla on peliriippuvuusongelmia, käyttäen nimenomaisesti termejä "peliriippuvuus" ja "ludopatia", mutta koska kaikki heidän puolustuskeinonsa tässä tapauksessa raukeaisivat välittömästi, he eivät koskaan lähetä minulle kaikkia transkriptioita.)


On kuitenkin tärkeää muistuttaa 22betiä, että chatissa sanotun lisäksi on olemassa kiistaton sähköpostitodiste: Pyysin virallisesti talletusrajaa (tai tilini sulkemista ja sen seurauksena nimeni ja sukunimeni porttikieltoa kasinolta, jos talletusrajaa ei saavuteta) vedoten ongelmiini liiallisten talletusten kanssa jo 13. marraskuuta; Menin sitten jopa niin pitkälle, että pyysin 10 vuoden pelikieltoa 26. marraskuuta (pyyntö, joka jokaisen rehellisen toimijan olisi pitänyt käsitellä välittömästi ja tunnistaa peliriippuvuuden merkiksi (josta ilmiselvästi kerroin live-chatissa ja joka oli ilmeinen tilin sulkemispyyntöjeni sekä chatissa ja sähköpostitse lähetettyjen avunhuutojen ja lukuisten nopeiden ja yhä suurempien talletusten ansiosta, joilla yritin saada rahat takaisin); 22bet tiesi tilanteestani täysin, niin paljon, että kuten kuvakaappaus osoittaa, he eivät jo 26. marraskuuta puhuneet tilin sulkemisesta, vaan ITSEPOISTUMISESTA, toimenpiteestä, joka koskee vain henkilöitä, jotka kärsivät ilmoitetuista peliongelmista), ja ilmoitin kärsineeni "vakavaa vahinkoa" tilin sulkematta jättämisen vuoksi 30. marraskuuta (ilmoitus, jota seurasi BONUKSEN MYÖNTÄMINEN, mikä osoittaa saalistushinnoittelua ilmoitettua ongelmallista käyttäjää kohtaan); en aio käsitellä yksityiskohtia enempää, koska olen jo tehnyt niin laajasti tässä valitusketjussa, joka on kirjoitettu myös englanniksi tekoälyn avulla, minkä ansiosta pystyin järjestämään koko ketjun paremmin uudelleen. tapahtumien kronologia runsain perusteellisin yksityiskohdin ja erinomaisella englannilla, mikä ei valitettavasti ole minun juttuni.


JATKA ALLA

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Lisäksi pidän skandaalimaisena ja naurettavana, ettei ole vastattu väitteisiin rahanpesusta, talletusten naamioimisesta tekaistujen nimien alle pankkien harhauttamiseksi, eikä siihen, että minun sallittiin avata tili uudelleen vuonna 2025, vaikka se aiemmin suljettiin pysyvästi riippuvuussuhteen vuoksi vuosina 2023–2024. Jätän jälleen kerran pois yksityiskohdat, jotka on jo esitetty laajasti tässä ketjussa.


On tärkeää, että kaikki käyttäjät ovat tietoisia siitä, miten 22bet manipuloi tarkoituksella lainkäyttöaluetietoja estääkseen pelaajia tekemästä päteviä valituksia. Aluksi heidän ehdoissaan mainittiin Kahnawake Gaming Commission sääntelyelimeksi, jolle valitukset tulisi osoittaa. Otin heihin yhteyttä, ja he ilmoittivat minulle, että ensinnäkin valitukseni oli pätevä ja toiseksi minun ei pitäisi ilmoittaa sitä heille, vaan Curaçao Gaming Commissionille, sääntelyviranomaiselle, jonka lisenssi on merkitty "keskeneräiseksi" 22betin alatunnisteessa. CGA:n julkiset tiedot kuitenkin vahvistavat, että lisenssi on ollut täysin aktiivinen ja säännelty kuukausia. Lisäksi heidän live-chat-operaattorinsa antoivat lisäselvityksen ja ohjasivat minut Antillephone NV:n puheille, sääntelyviranomaiselle, joka on ollut passiivinen vuoden 2024 lopusta lähtien, jälleen JÄRJESTELMÄLLISESSÄ YRITTÄMÄSSÄ JOHTAA HARHAAN KÄYTTÄJIÄ, JOTKA YRITTÄVÄT TEHDÄ PÄTEVÄN VALITUKSEN .


Kaiken tämän valossa VAADIN KAIKKIEN VUOSINA 2024 JA 2025 TALLETETTUJEN SUMMOJEN PALAUTUSTA , koska tililleni asetettiin omaehtoinen pelikielto peliriippuvuuden vuoksi tammikuussa 2024. Olen rehellinen ihminen, toisin kuin kasino, joten pyydän hyvitystä talletusten jälkeen (eli talletukset vähennettynä nostoilla), mutta en hyväksy senttiäkään vähempää (vaadin nähdä kaikki tapahtumalokit näiltä kahdelta vuodelta).


Koska:

  1. Matejilla on mahdollisuus haastaa 22betin toimihenkilöt henkilökohtaisesti tiistaina;
  2. on selvää, että operaattori tekee kaikkensa välttääkseen virheidensä maksamisen;
  3. tapaus on erittäin vakava ja Casino Gurun on välttämättä tehtävä kaikkensa tiedottaakseen lukijoilleen operaattorin epärehellisistä käytännöistä;

VAADINKIN, ETTÄ MATEJ VALAISI KAIKKI NÄMÄ LUOVUTUKSET SUORAAN 22BETIN JOHTAJILLE HENKILÖKOHTAISESTI .


Matej, haluan tehdä selväksi: jos jostain syystä et tuo KAIKKIA näitä arkaluontoisia asioita edustajien tietoon, olisit huolimaton ja osallinen heidän toimiinsa. Olet varmasti samaa mieltä kanssani siitä, että sinulla ei usein ole mahdollisuutta käydä näitä kasvokkain käytyjä keskusteluja, ja ne ovat ratkaisevan tärkeitä kaikkien niiden pelaajien kokemuksen eheydelle, joita suojelet päivittäin . Olisi epärealistista välttää näiden kysymysten esittämistä , jotka kaikki ovat äärimmäisen tärkeitä pelaajakokemuksen turvallisuuden kannalta.


Jos en pääse tyydyttävään lopputulokseen ja näen oikeuksiani poljettavan tässäkin, olen valmis edenemään KAIKILLA MAHDOLLISILLA TAVOILLA oikeuden saavuttamiseksi.

Jotta et unohda mitään, olen laatinut (tekoälyn avulla) yhteenvetotaulukon, jossa on tärkeimmät 22betin live-otteluiden kannalta tärkeät asiat:

  • TIETOJEN SÄILYTYSRISKIEN MURTOMURTO: He jättivät huomiotta tapahtumalokipyyntöni muutama päivä sitten. Jos he sanovat, ettei heillä ole keskustelujen transkriptioita (joissa keskustelin peliriippuvuudesta), he rikkovat rahanpesun vastaisia ​​määräyksiä. Jos heillä on, he avasivat tilin laittomasti uudelleen vuonna 2025. Heidän on toimitettava KAIKKI transkriptiot.
  • ILMEINEN LAIMINLYÖNNIN AIKAJANA:
  • 13. marraskuuta: Pyydän rajoituksia/sulkemista.
  • 26. marraskuuta: Pyydän 10 vuoden pelikieltoa (selvä merkki riippuvuudesta).
  • 30. marraskuuta: Julistan "vakavaa haittaa".
  • VASTAUS: He antavat minulle BONUKSEN tilin sulkemisen sijaan.
  • SAALISTUSHALLITUSAJATUKSEN MUKAINEN STRATEGIA: He vastaavat kahden päivän kuluessa, jos haluan avata tilin uudelleen/tehdä talletuksen, mutta vastaavat yli 7 päivää, jos pyydän omaehtoista pelikieltoa. Tämä on tarkoituksellinen yritys hyödyntää haavoittuvuuttani.
  • RAHANPESUN VÄLINEN TALLETUKSET: Talletukset tekaistuilla nimillä ja kolmannen osapuolen laitteilla pankkivalvonnan kiertämiseksi. Tämä on erittäin vakava kansainvälisten sääntöjen rikkomus.
  • VIIMEINEN PYYNTÖ: Vuoden 2024–2025 talletusten palautus (voittojen vähennys).


Tämä on koko Casino Guru -yhteisön eduksi, sekä oman tapaukseni eduksi, sillä olen uhkapeluri, jota kasino käyttää hyväkseen. Kasino välittää vain haavoittuvien yksilöiden voittamisesta.


Kiitos ja hyvää iltaa.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Nyt menen suoraan kasinolle:


Hyvä 22betin edustaja,

Tunnustan vastauksesi ja tunnen pakkoa paljastaa välittömästi harhaanjohtamisesi. Väite, että riippuvuudesta ei mainittu 9. marraskuuta, on loukkaus totuutta ja lukijan älykkyyttä kohtaan: tuona päivänä ei vaihdettu asiaankuuluvia sähköposteja, mikä osoittaa joko täydellisen huolimattomuuden tiedostoni analysoinnissa tai tahallisen vilpillisen käytöksen "tyhjien" päivämäärien mainitsemisessa lukijan harhaanjohtamiseksi.

Jos sinulla on live-chatin transkriptiot – jotka VAADIN lähetettäväksi minulle kokonaisuudessaan vuodesta 2023 lähtien – tiedät oikein hyvin, että olen käyttänyt termejä "ludopatia" ja "peliriippuvuus" useita kertoja. Mutta pysytäänpä sähköposteissa, joissa todisteet ovat kiistattomia:

  1. 13. marraskuuta: Pyysin virallisesti talletusrajaa tai tilin sulkemista "liian suurille talletuksille". Tämä on varoitusmerkki, jota sinun on käyttöehtojesi (kohta 20) mukaan käsiteltävä hallinnan menetyksenä. Minulle kerrottiin virheellisesti, ettet voi asettaa rajoja.
  2. 26. marraskuuta: Pyysin 10 VUODEN PELIKIELTOA. Mikä "terve" käyttäjä pyytää 10 vuoden pelikieltoa? Te itse puhuitte tuolloin "itsestään asetettavasta pelikielloista", joka on tarkoitettu yksinomaan peliongelmaisille.
  3. 30. marraskuuta: Ilmoitin VIP-päällikkö Tylerille kärsineeni "vakavaa vahinkoa". Vastauksenne? Tilini jäädyttämisen sijaan myönsitte minulle 2. joulukuuta BONUKSEN ja käyttäydyitte kuin saalistajat haavoittuvaa henkilöä kohtaan.


Suljit tilini vasta 7. joulukuuta, minkä ansiosta menetin yli 1 100 euroa netto kolmessa viikossa huomiotta jätettyjen avunpyyntöjen vuoksi. On selvää, että käytät kaksivaiheista prosessia: vastaat kahden päivän kuluessa, jos peliriippuvainen haluaa avata tilinsä uudelleen, mutta jos hän pyytää suojaa, siihen menee seitsemän päivää tai enemmän.


Eikä siinä vielä kaikki. Pidän skandaalimaisena, ettet ole vastannut syytöksiin rahanpesusta, jossa talletuksia on naamioitu tekaistujen kolmannen osapuolen laitteiden, kuten "futuristisen taiteen PRAGUE" tai "aidon ajatusten taide", taakse pankkiverkostojen harhauttamiseksi. Ennen kaikkea sinun on selitettävä, miten sallit minun avata tilin uudelleen vuonna 2025, vaikka minut oli jo suljettu pysyvästi riippuvuuden vuoksi tammikuussa 2024. Tämä on vakava LID:n ja rahanpesun vastaisten määräysten rikkomus.


Muokkasit jopa käyttöehtojasi tässä valituksessa poistamalla viittauksen Kahnawake Gaming Commissioniin sen jälkeen, kun he aloittivat tutkinnan, ja valehtelet CGA-lisenssistä kutsumalla sitä "keskeneräiseksi", vaikka julkiset tiedot osoittavat sen olevan aktiivinen, vain hämätäksesi viranomaisia.

Tämän vilpillisen menettelyn ja alkuperäisen sopimuksen mitättömyyden valossa VAADIN KAIKKIEN vuosina 2024 ja 2025 tehtyjen talletusten TÄYDELLISTÄ PALAUTUSTA.


Matej on konferenssissa tiistaina ja hänellä on tilaisuus puhua kanssanne henkilökohtaisesti. Olen jo toimittanut hänelle kaikki rikostekniset todisteet rikkomuksistanne. En salli tämän asian peittelemistä yksityisillä sähköposteilla: totuuden toiminnastanne on oltava julkinen.

Automaattinen käännös:
Yksityinen
Yksityinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi
Arkaluontoisia tietoja

Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.

Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Matej,


Ymmärrän kaiken, mutta miten voit käyttää Tylerin kanssa käytyä sähköpostikeskustelua kasinon vapauttamisena?


Tuo vaihto tapahtui useita päiviä ensimmäisen pyyntöni (13. marraskuuta) jälkeen. Aluksi pyysin 5 euron enimmäisrajaa ja totesin, että jos 5 euron raja ei ole mahdollinen, halusin heidän sulkevan profiilini ja estävän minua rekisteröitymästä uudelleen samalla nimellä ja sukunimellä. Pohjimmiltaan halusin itseni poissulkevan pelitilini, enkä koskaan enää halunnut pelata heidän sivustollaan. Itse asiassa kasino ymmärsi, että olin haavoittuvainen pelaaja, ja vastasi pyyntöön vasta 20. marraskuuta ryhtymättä mihinkään toimiin.


Marraskuun 20. päivänä, pyydettyäni 5 euron talletusrajaa (tiesin täysin hyvin, että tämä summa oli alle 10 euron minimitalletusrajan), ilmoitin nimenomaisesti haluavani estää tilin, koska talletin liikaa. Lisäksi, ikään kuin se ei olisi tarpeeksi, kysyin: " Mutta haluan tietää: kun tili on suljettu, voinko poistaa eston? Voinko avata toisen tilin tiedoillani? "


Halusin selvästi epätoivoisesti POISTAA tilini pysyvästi ITSENI peliongelmieni vuoksi: EN KOSKAAN ENÄÄ HALUSINUT PELATA HEIDÄN SIVUSTOLLAANSA . MARRASKUUN 26. päivänä kasino tajusi tämän ja myönsi sen kertomalla minulle:


Kenneth,

Määritä tilin lukitusjakso.

Suosittelemme valitsemaan jonkin ilmoitetuista ajanjaksoista: 1 kuukausi, 3 kuukautta, 6 kuukautta, 1 vuosi, 2 vuotta, 3 vuotta, 4 vuotta, 5 vuotta, 10 vuotta.

ITSEPOISTUMISEN aikana vedonlyöjä ei saa luoda uutta tiliä.

Voit ottaa meihin yhteyttä tilisi eston poistamiseksi, ja me tarkistamme pyyntösi.


Johon vastaan: 10 VUOTTA .

filefile

Mielestäni on kiistatonta, että: 1) Halusin sulkea itseni pelikieltoon (vaikka käytinkin väärää termiä) enkä vain sulkea tiliäni (niin paljon, että kasino itse ehdotti itseni sulkemista), että minulla oli peliongelmia ja että kasino tiesi ongelmistani (toistan: KASINO ITSE EHDOTTII MINULLE ITSENI POISSULKEMISEN, joka, kuten hyvin tiedätte, koskee VAIN ONGELMAISTA PELAAJAA: koska kasino ehdotti sitä minulle nimenomaisesti, ON SELVÄSTI, ETTÄ HE TIETÄVÄT, ETTÄ MINULLA ON PELIPELEIHIN LIITTYVIÄ VALITUKSIA.)


Mutta analysoidaanpa faktat: 13. marraskuuta tekemäni pyynnön ja 30. marraskuuta Tylerin kanssa käymäni keskustelun välillä kului kokonaiset 17 päivää. Tänä aikana kasino oli jo virallisesti tunnustanut tilanteeni ja tarjonnut minulle jopa ITSEPOISTOA (termi, joka koskee vain peliongelmaa julistavia), ja vastasin valitsemalla maksimikiellon: 10 vuotta.


Kuinka voit kuvitella, että myöhempi keskustelu Tylerin kanssa, jossa pyysin bonusta, on todiste "normaaliudestani" ja hänen ammattitaidostaan? PYYDIN BONUSTA PYYDETTYÄNI 10 VUODEN ITSEPOISTOA (22BET EHDOTTAA SITÄ, JOTTA HE TIESIVÄT ONGELMISTANI), HÄVITTÄÄNI YLI 1 000 € PAKKOTALLETUSTEN ANSIOSTA JA ILMOITETTUANI KÄRSINEEN "VAKAVAA VAHINKOA".


Tietäen kaiken tämän, miten voit sanoa Että kasino toimi ammattimaisesti? Olin selvästi pakonomaisen oloinen, ja he tiesivät sen, mutta sen sijaan, että he olisivat estäneet minut ja sulkeneet minut pysyvästi pois (17 PÄIVÄÄ ALKUPERÄISEN PYYNNÖN JÄLKEEN), he päättivät hyväksyä sen ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut ja antaa minulle bonuksen kannustaakseen minua käyttämään enemmän rahaa heidän sivustollaan.


Mielestäni on selvää ja ilmeistä, tarkastellessani käyttämiäni talletusmenetelmiä noina päivinä (on varmasti muitakin menetelmiä ennen 29. marraskuuta, mutta en pääse enää tililleni käsiksi, onneksi otin nämä kuvakaappaukset tuolloin), että he halusivat vain hyötyä sairaudestani:

filefilefile


Ammattimaisen kauppiaan, joka kohtaa käyttäjän, jolla on vireillä kymmenen vuoden pelikieltopyyntö ja joka väittää kärsivänsä "vakavaa vahinkoa", ei tulisi vastata "ammattimaisesti" tarjoamalla bonuksia tai pyytämällä kuvakaappauksia; hänen tulisi välittömästi painaa "POIS"-painiketta. Muistan, että muita merkittäviä tappioita oli jo ennen 7. joulukuuta.


Joka tapauksessa operaattoreiden kanssa käydyissä live-chateissa (jos he raportoivat niistä kokonaisuudessaan ja ilman vilppiä) esitin useita yksiselitteisempiä lausuntojani ongelmasta.


Lisäksi en ymmärrä, miksi JÄTÄT HUOMIOOLLAMATTA kaikki muut ongelmat, joista kirjoitetaan edelleen tässä ketjussa ja jotka ovat hyödyllisiä käyttäjille ymmärtääkseen, miten toimit – sekä sinulle Casino Gurulla että niille, jotka työskentelevät 22betillä:

  1. Entä selkeä ja ilmeinen rahanpesujärjestelmä?
  2. Entä jos yrittäisit piiloutua useiden lainkäyttöalueiden taakse estääksesi minua tekemästä valitusta?
  3. Entä se, että olin jo sulkenut tilini peliongelmien vuoksi (22bet tietää tämän oikein hyvin) ja että sama tili avattiin minulle uudelleen 3 kuukautta myöhemmin pyytämättä mitään?


Matejin seuraava vastaus tulee luultavasti vasta useiden päivien kuluttua, mutta joka tapauksessa, Matej , PYYDÄN SINUA VASTAAMAAN KAIKEN KIRJOITTAMANI PERUSTIEDOT.


Automaattinen käännös:
Yksityinen
Yksityinen
3 kuukautta sitten
gbKäännösfi
Arkaluontoisia tietoja

Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.

Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Matej, olen töissä juuri nyt, joten en voi vastata tarkemmin; lisään lisätietoja myöhemmin tänään.


On kuitenkin useita epätarkkuuksia, jotka listaan ​​teille nopeasti:

  1. En avannut tiliä uudelleen vuonna 2024. Jos katsot sähköpostikirjeenvaihtoani, en koskaan tehnyt tätä pyyntöä: sitä EI yksinkertaisesti KOSKAAN SULJETTU. (Kaikki tiedot ovat identtisiä.)
  2. Ensimmäinen avunpyyntö (liian suuri talletus) on marraskuun puolivälissä ja 26. päivänä kasinon ITSEPOISTUMISEHDOTUKSESSA pyysin 10 vuoden pelikieltoa.
  3. On selvää, että bonuspyyntöni ja pelin laadusta antamani lausunnot sanelivat se, että olin pakonomaisen riippuvuuden vallassa.
  4. Kuinka kolmannen osapuolen pankkipalveluntarjoajia voidaan pitää vastuullisina kasinon toiminnasta? Olin asettanut pankkineuvojani kanssa eston kasinoille ja vastaaville sivustoille tehtäville siirroille; he antoivat minun tallettaa näille kolmannen osapuolen operaattoreille.


Haluan silti kiittää sinua siitä perusteellisuudesta, jolla seuraat tapausta, mutta minusta tuntuu todella selvältä, että kasino käytti hyväkseen sairauttani.


Jos mahdollista, otathan yhteyttä ennen iltaa, jotta voin nähdä, mitä lisätodisteita tarvitset.


Kiitos



Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Lisäksi kaikki live-chatit, joissa olen selvästi todennut (vuodesta 2023 lähtien) olevani pakonomaisen uhkapelaaja, puuttuvat.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Kennymala,


Vuoden 2023 chat-keskustelut eivät ole enää käytettävissäni. Vaikka peliriippuvuudesta olisi tuolloin mainittu, chat-tuki olisi ohjeistanut sinua lähettämään tällaisen pyynnön. block@22bet.com .


Tuolta ajalta meillä on sähköposti, jossa pyysit tilisi sulkemista, mutta et maininnut peliriippuvuutta. Kasinolta saamasi vahvistuksen mukaan tili ainoastaan ​​suljettiin, eikä siihen sovellettu omaehtoista poissulkemista tai pysyvää estoa.


Olen pahoillani, mutta käytettävissä olevien todisteiden ja kasinon toimittamien tietojen perusteella katsomme valituksesi tässä tilanteessa perusteettomaksi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Matejin tiliä ei ole koskaan suljettu vuonna 2023.


Katsokaa sähköpostikirjeenvaihtoani kasinon kanssa. Tämä on ensimmäinen tosiasia, joka todistaa minut täysin oikeassa.


Toinen on se, että 22bet itse mainitsi itsensä poissulkemisen 26. marraskuuta: miksi luulet heidän tehneen niin? He olivat selvästi tietoisia peliongelmistani.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Kennymala,

Kirjoititte 28. joulukuuta 2023 osoitteeseen block@22bet.com pyytämällä tilisi sulkemista. Kasino vastasi 3. tammikuuta 2024 ja kysyi, miksi halusit sulkea tilin ja liittyikö päätöksesi heidän palvelun laatuun. Kasinoiden vakiokäytäntönä on pyytää palautetta ja mahdollisuuksien mukaan yrittää ratkaista kaikki ongelmat, jotka ovat saattaneet johtaa tällaiseen pyyntöön.


Vahvistitte sähköpostitse 26. marraskuuta block@22bet.com että halusit itsellesi 10 vuoden pelikiellon. Selvitän parhaillaan, mitä tapahtui ja miksi tätä pyyntöä ei käsitelty.

Siitä hetkestä lähtien (kohtuullinen käsittelyaika huomioon ottaen) uskon, että kasinon olisi pitänyt estää tilisi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Halusin huomauttaa, että tiliä ei koskaan suljettu vuosina 2023 tai 2024 dokumentoiduista pyynnöistä huolimatta. Vuonna 2025 se kuitenkin suljettiin 7. joulukuuta vasta sen jälkeen, kun olin ilmoittanut kaikista heidän rikkomuksistaan; muuten he eivät olisi koskaan tehneet sitä (muistan pyytäneeni 10 vuoden omaehtoista pelikieltoa 26. marraskuuta).


Siksi pyydän kaikkien tammikuusta 2024 alkaen talletettujen summien hyvitystä.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hei!


Olemme jo toimittaneet pyydetyt lisätiedot. Toivomme, että tapaus voidaan tarkistaa ja ratkaista mahdollisimman pian, ja olemme käytettävissäsi, jos lisätietoja tarvitaan.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei 22bet, et ole selittänyt, miksi tiliäsi ei koskaan suljettu vuosina 2023/2024. Et myöskään selitä, miksi sanot, ettet tiennyt peliongelmistani ennen 7. joulukuuta, kun kysyit minulta 26. marraskuuta, kuinka pitkäksi ajaksi halusin sulkea pelini.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Kennymala,

Pelkäänpä, ettei minulla ole sinulle hyviä uutisia.

Tarkistin kaiken uudelleen, ja valitettavasti perusongelma on edelleen sama: kasinolla ei ollut tietoa peliriippuvuudestasi.

Vuosina 2023/2024 ilmoitit vain haluavasi sulkea tilisi. Siinä kaikki – riippuvuudesta ei mainittu mitään.

Pyysit 26. marraskuuta tukea asettamaan tilisi omaehtoiseen pelikieltoon kymmeneksi vuodeksi. Vaikka prosessi kesti 11 päivää ja jatkoit sähköpostitse, et missään vaiheessa maininnut, että pyyntö liittyisi peliriippuvuuteen.

Ymmärrän turhautumisesi hitaasta itsepoissulkemisprosessista. Saatavilla olevien tietojen perusteella uskomme kuitenkin, että kasino on tässä tapauksessa oikeassa. Jos olisit maininnut riippuvuudestasi missään vaiheessa, tilanne olisi todennäköisesti ollut erilainen.

Olen pahoillani, mutta sekä sinun että kasinon toimittamien tosiasioiden ja todisteiden perusteella olemme tulleet siihen tulokseen, ettet ole oikeutettu hyvitykseen tässä tapauksessa.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Hei Matej, lue uudelleen marraskuussa kasinon kanssa käymäni keskustelu: jos en olisi koskaan paljastanut peliongelmiani, miksi kasino ehdottaisi ITSEPOISTOA, kun en ole koskaan maininnut sitä? Kuten olet muistuttanut minua useita kertoja tässä ketjussa, itsensä poissulkeminen on toimenpide, jota sovelletaan erityisesti pelaajiin, jotka ovat paljastaneet ongelmansa. Siksi, jos en koskaan suoraan pyytänyt itsensä poissulkemista (olen aina käyttänyt virheellistä terminologiaa "työsulku") ja kasino ehdotti sitä suoraan, he selvästi tiesivät ongelmistani. Voin vahvistaa tämän, sillä olen jo viestinyt siitä suoraan vuonna 2023 ja uudelleen vuonna 2025 live-chatin kautta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Kennymala,

Olen tarkistanut kaikki lokit vuosilta 2024 ja 2025, eikä niissä mainita peliriippuvuutta.

Samaan aikaan en ole samaa mieltä siitä, että itsensä poissulkemista koskeva pyyntö tarkoittaisi automaattisesti, että henkilöllä on peliongelma. Pelaajat päättävät sulkea itsensä pois useista syistä. Yksi niistä voi olla turhautuminen – he eivät enää halua pelata tietyllä kasinolla, edes vahingossa, ja siksi he valitsevat vakavan toimenpiteen, kuten itsensä poissulkemisen.

Kasinot pyytävät pelaajia tyypillisesti ilmoittamaan syyn tilin sulkemisen yhteydessä. Tässä vaiheessa pelaajalla on mahdollisuus ilmoittaa, että sulkeminen johtuu peliongelmasta.

Tässä tapauksessa et maininnut peliriippuvuuttasi. Tämän seurauksena kasinolla ei ollut mitään keinoa tietää tällaisesta ongelmasta, etkä siksi ole oikeutettu erityisiin suojatoimiin, joita sovelletaan, kun peliongelma on selvästi ilmoitettu.


Olemme tarkastelleet asiaa huolellisesti, ja päätöksemme on lopullinen. Kaikki vaihtoehdot on käytetty loppuun. Jos olet tyytymätön, ota yhteyttä kasinon sääntelyviranomaiseen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

Kuule, Matej, kerron sinulle totuuden: vastauksesi lukeminen jätti minut kirjaimellisesti sanattomaksi, koska sivuutat vastuullisen pelaamisen perustavanlaatuisimman logiikan olla samaa mieltä operaattorin kanssa, joka on toiminut räikeästi saalistushinnoittelulla.


Väitätkö, että itsensä poissulkemista voi pyytää "turhautumisesta"? Vitsailetko? Kymmenen vuoden pelikielto ei ole "turhautumisen lieventämiskeino", vaan äärimmäinen toimenpide, jonka mikä tahansa vakavasti otettava sääntelyviranomainen tulkitsee avunhuudoksi kontrollin menetyksen vuoksi. Tämä pitää erityisesti paikkansa, kun kasino itse kirjoitti minulle 26. marraskuuta ja tarjosi minulle valinnanvaraa useiden ITSENSÄ POISSULKEMISEN ajanjaksojen välillä (käyttäen tätä hyvin teknistä termiä). Tämä tarkoittaa, että 22bet oli jo tunnistanut haavoittuvuuteni. Et voi väittää, etteivät he tienneet, kun he tarjosivat minulle yksinomaan ongelmapelaajille varatun pelikieltolomakkeen!


Ja sitten, miten voit kutsua Tylerin käytöstä "ammattimaiseksi"? Ymmärrätkö, että 30. marraskuuta kirjoitin hänelle, että sivusto aiheuttaa minulle "vakavaa haittaa" (kaikki tämä sen jälkeen, kun olin jo tehnyt selväksi, että halusin sulkea itseni pois, koska talletin liikaa = impulssikontrollin ongelmat = peliriippuvuus ), ja sen sijaan, että hän olisi välittömästi estänyt minut Curaçaon lisenssin vaatimusten mukaisesti, hän alkoi tinkiä sanoen: "Jos jäät, annan sinulle bonuksen"? Tämä ei ole ammattimaisuutta; tämä on haavoittuvan yksilön pettämistä. He pitivät minua roikkumassa 11 päivää vain tyhjentääkseen tilini, vaikka olin jo hyväksynyt 10 vuoden pelikiellon. Alkuperäinen pyyntöni oli päivätty 11. marraskuuta. Tuntuuko lähes kuukauden odotus sinusta kohtuulliselta? He vain halusivat käyttää minua hyväkseen! Jos en olisi ottanut Casino Gurua esiin, he eivät olisi sulkeneet tiliäni 7. joulukuuta jatkaakseen voittoa minusta, pelaajasta, joka oli jo tehnyt ongelmansa selväksi kaikin tavoin ja pidemmän aikaa.


Lisäksi jätät edelleen huomiotta sen tosiasian, että tilini piti sulkea vuosina 2023/2024. Jos kasino sallii pysyvää sulkemista pyytäneen pelaajan yksinkertaisesti kirjautua takaisin sisään, he rikkovat perustunnistus- ja suojausstandardeja. Jos Casino Guru päättää, että tämä on normaalia, kerrot kasinoille, että he voivat jättää huomiotta 10 vuoden pelikieltoja ja "vakavaa haittaa" koskevat lausunnot, kunhan pelaaja ei käytä täsmälleen samaa sanaa "peliriippuvuus" jokaisella rivillä. Lisäksi en usko, että kasino koskaan kysyi minulta, miksi pyysin 10 vuoden omaehtoista poissulkemista: pohjimmiltaan he yrittivät estää minua sanomasta nimenomaisesti "olen peliriippuvainen", jotta heillä olisi juuri se porsaanreikä, jota he nyt hyödyntävät, sinun ansiostasi.


Pyydän teitä olemaan sulkematta tapausta ja lähettämättä sitä esimiehienne tarkastettavaksi, koska tämä päätös ei suojele pelaajia lainkaan, vaan pikemminkin oikeuttaa järjestelmän, joka hyötyy käyttäjien pakonomaisista purkauksista. En voi hyväksyä, että 11. marraskuuta sähköpostitse pyydetty ja vahvistettu 10 vuoden pelikielto jätetään huomiotta ja sallitaan lisämenetysten jatkuminen viikkojen ajan.


Lisäksi haluaisin virallisen todistuksen, jossa todetaan, että peliriippuvaiseksi tunnistaminen edellyttää ludopatian tai sen johdannaisten käyttöä.


Odotan vakavaa vastausta näihin kohtiin, erityisesti siihen, miksi kasino ei kysynyt minulta, miksi pyysin 10 vuoden pelikieltoa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

file

Selitä sitten minulle, miksi sain bonuksen pyydettyäni 10 vuoden pelikieltoa, jos heidän ehtojensa mukaan se ei ole mahdollista. Itse asiassa, kerron sinulle, he tiesivät ongelmani oikein hyvin, mutta päättivät käyttää minua hyväkseen täysillä. Sanot: "Pyysit bonusta." Miksi he eivät kysyneet, miksi halusin asettaa itselleni 10 vuoden pelikiellon? Miksi he jättivät huomiotta sen tosiasian, että kärsin vakavaa haittaa (mikä tehtiin selväksi jopa 10 vuoden pelikiellon pyytämisen jälkeen) pyytäessäni bonusta?


Vaadin perusteellista selitystä, en taas yhtä syyn synninpäästöä.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
gbKäännösfi

Hyvä Kennymala,


Ydinongelma pysyy samana: et missään vaiheessa dokumentoidussa viestinnässä nimenomaisesti maininnut, että sinulla on peliriippuvuus tai peliongelma. Mainitsit liiallisen talletuksen. Mainitsit vakavan haitan samassa lauseessa, jossa pyysit bonusta ja sanoit nauttivasi pelaamisesta sivustolla. Tiedän, että uskot näiden lausuntojen puhuvan puolestaan ​​– mutta kasinon toiminnan näkökulmasta ja meidän välittäjinämme ne eivät puhu puolestaan. Joko mainitset selvästi, että olet riippuvainen ja tarvitset apua, tai et – tässä ei lueta rivien välistä. Tarkistin ja arvioin valituksesi kahdesti, ja tämä on yhteinen päätös. Kukaan muu ei täällä antaisi sinulle erilaista johtopäätöstä.


Vuodesta 2023 – kirjoitit kasinolle ja pyysit tilin sulkemista. Näin tapahtui: tili suljettiin, ei omaehtoista pelikieltoa. Et maininnut peliriippuvuutta, etkä mitään muutakaan. Suljettu tili ja omaehtoinen pelikielto ovat kaksi täysin eri asiaa, ja tilin sulkeminen on yksinkertaista eikä sillä ole juurikaan vaikutusta – pelaaja voi avata tilin uudelleen milloin tahansa, eikä kasinolla ole mitään velvoitteita pelaajaa kohtaan. Omaehtoinen pelikielto puolestaan ​​tarkoittaa, että kasino suostuu olemaan avaamatta tiliä uudelleen tai avaamaan sen vain hyvin erityisissä olosuhteissa.

Itseesto-argumentista – ymmärrän logiikkasi, mutta en ole siitä samaa mieltä. Se, että agentti tarjosi sinulle itseesto-vaihtoehtoa 26. marraskuuta, ei tarkoita, että kasino olisi päätellyt sinun olevan ongelmapelaaja. Itseesto on vapaaehtoinen työkalu, joka on käytettävissä kaikille pelaajille, jotka haluavat rajoittaa omaa pääsyään uhkapeleihin – ei ainoastaan ​​niille, jotka ovat ilmoittaneet riippuvuudesta. Agentit esittävät sen rutiininomaisesti yhtenä käytettävissä olevista vaihtoehdoista tekemättä kliinistä arviota pelaajan tilanteesta.


Tämä ei ole standardi, jonka kehitin tapaustasi varten – sovellamme sitä johdonmukaisesti. Annan konkreettisen esimerkin siitä, miten käsittelemme samanlaisia ​​tilanteita: Cashed Casinoa vastaan ​​tehdyssä valituksessa pelaaja lähetti toistuvia tilin sulkemispyyntöjä ja pystyi silti pelaamaan. Pääsimme ratkaisuun vasta, kun pelaaja lähetti kasinolle sähköpostia, jossa hän pyysi nimenomaisesti omaehtoista pelikieltoa peliriippuvuuden vuoksi – tämä nimenomainen ilmoitus laukaisi kasinon velvollisuuden toimia. Ilman sitä aiempia pyyntöjä käsiteltiin normaalina tilin sulkemisena, ei vastuullisen pelaamisen toimenpiteenä.


Olen pahoillani, mutta päätöksemme on pysyvä ja lopullinen. Jos haluat jatkaa asian käsittelyä, ota yhteyttä kasinon sääntelyviranomaiseen – he saattavat suhtautua asiaan eri tavalla, ja jos he päätyvät päätökseen puolestasi, ota meihin yhteyttä, niin avaamme asian uudelleen.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
2 kuukautta sitten
itKäännösfigb

On järjetöntä, että kasino, joka on rikkonut niin monia sääntöjä ja lakeja, pääsee pälkähästä. Joka tapauksessa, voitteko ainakin auttaa minua saamaan CGA:n vastaamaan minulle? Olen jo yrittänyt tehdä heille valituksen, mutta he eivät ole koskaan vastanneet.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 kuukausi sitten
gbKäännösfi

Selvä juttu. Voisitko välittää minulle, mitä kirjoitit heille? ( matej@casino.guru Tarkistan, onko valitus kirjoitettu oikein.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 kuukausi sitten
gbKäännösfi
Hyvä kennymala,

Pidennämme laskuria 7 päivällä. Huomaathan, että jos et vastaa annetun ajan sisällä tai et tarvitse enää lisäapua, hylkäämme valituksen.
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 kuukausi sitten
gbKäännösfi
Ikävä kyllä joudumme kertomaan, että koska pelaaja ei vastaa viesteihimme, kyselyihimme ja muistutuksiimme, emme pysty tällä hetkellä jatkamaan tutkimuksia tai tarjoamaan mahdollisia ratkaisuja. Näin ollen joudumme sulkemaan tämän valituksen.
Huomaathan, että pelaajalle jää mahdollisuus avata tämä valitus uudelleen milloin tahansa, mikäli hän päättää jatkaa kommunikaatiota. Me olemme edelleen avoimia avustamaan asian ratkaisemisessa, mikäli pelaaja päättää ottaa uudelleen yhteyttä.

Kiitos ymmärryksestäsi.

Parhain terveisin,
Matej
Casino.Guru
Automaattinen käännös:
flash-message-reviews
Käyttäjäarvostelut - Kirjoita omia kasinoarvosteluita ja jaa omat kokemuksesi
scamalert_1_alt
Casino Gurun työntekijät eivät koskaan kysy salasanaasi tai muita henkilötietojasi, pyydä pääsyä kasino- tai pankkitilillesi tai maksua palveluistamme.