Minulla on heidän kanssaan toinen avoin tapaus, eikä mitään ole tapahtunut seitsemään päivään. Minun täytyy luultavasti kannustaa heitä viranomaisten kanssa. Kirjoita heille muistutus.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Danixxx
Timantti
Danixxx
10 kuukautta sitten
Minulla kesti yli viikon saada hyvitykset heiltä sähköpostin lähettämisen jälkeen
Automaattinen käännös:
Chloe99
Kulta
10 kuukautta sitten
Hei, tietääkö kukaan näitä maksuprosesseja ja niiden sähköpostiosoitteita, jotta heihin voisi ottaa yhteyttä ja aloittaa käsittelyn?
Ets*ewave
WEBMOSAC
Optimoitu Widgetworks
Wbmsc
Skinczar / auri digital
Escex
Visionsprero
Automaattinen käännös:
Chloe99
Danixxx
Kulta
Danixxx
10 kuukautta sitten
En ole varma, oliko se minulle vain e00
Automaattinen käännös:
Danixxx
Chloe99
Timantti
Chloe99
10 kuukautta sitten
Kiitos
Automaattinen käännös:
Danixxx
Player0007
Timantti
Player0007
10 kuukautta sitten
Se on niin kiihtynyt, etten ole koskaan ennen nähnyt tuollaista, tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Minulla on kulunut 12 päivää, mutta huomenna tulee kuusi päivää siitä, kun sanoin, että asia on eskaloitu, mutta vain kolme arkipäivää. En usko, että hyvitykseni tulee.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Player0007
Timantti
Player0007
10 kuukautta sitten
Vielä yksi?? Oletko pelannut uhkapelejä uudelleen vai olenko hämmentynyt jostain?
Automaattinen käännös:
Player0007
Danixxx
Timantti
Danixxx
10 kuukautta sitten
Ei, nämä ovat vanhoja tapahtumia, jotka haluan saada takaisin. En pelaa uhkapeliä, vaan saan kaiken takaisin askel askeleelta.
Automaattinen käännös:
Player0007
Chloe99
Timantti
Chloe99
10 kuukautta sitten
Minulla on myös visionspero. Lähetin poliisiraportin Slovakiaan. Heillä ei ole verkkosivustoa tai yhteystietoja.
Wbmsc = webmosac
Automaattinen käännös:
Chloe99
Player0007
Kulta
Player0007
10 kuukautta sitten
Löysitkö yhtään sähköpostiosoitetta mainitsemilleni henkilöille? Toivottavasti poliisi ottaa asian vakavasti.
Automaattinen käännös:
Kelly1234
Danixxx
Timantti
Danixxx
10 kuukautta sitten
En ole varma, loinko juuri tiketin, ja kolme päivää myöhemmin sain sähköpostin, jossa ilmoitettiin, että he tutkivat asiaa ja pyysivät korttitietoja. Kaksi viikkoa myöhemmin he lähettivät minulle sähköpostin, jossa ilmoitettiin, että kauppias oli hyvittänyt maksut.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Player0007
Timantti
Player0007
10 kuukautta sitten
Minulla oli onnistuneita takaisinperintöjä Visionsperon kanssa
Automaattinen käännös:
Player0007
Danixxx
Timantti
Danixxx
10 kuukautta sitten
Takaisinperinnän määräaika on umpeutunut, joten minun on saatava rahat takaisin eri tavalla kuin pankin kautta.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Kelly1234
Timantti
Kelly1234
10 kuukautta sitten
Kaksi viikkoani olisi torstaina, sormet ristissä 🤞 he vastasivat minulle toisena päivänä saadakseen lisätietoja jne.
Automaattinen käännös:
Player0007
Chloe99
Timantti
Chloe99
10 kuukautta sitten
info@webmosaic.net
Automaattinen käännös:
Chloe99
Danixxx
Kulta
Danixxx
10 kuukautta sitten
Onko sinulla heidän sähköpostiosoitettaan ollenkaan?
Automaattinen käännös:
Chloe99
Player0007
Kulta
Player0007
10 kuukautta sitten
Kiitos
Automaattinen käännös:
Danixxx
Chloe99
Timantti
Chloe99
10 kuukautta sitten
Ei anteeksi chloe, tein takaisinperintöpyyntöjä ja ne onnistuivat, anteeksi en voinut auttaa.