Tiedän, tiedän, että se on tämä verkkosivusto. Luulin, että jollain on tarkempaa tietoa siitä, kuka käsittelee näitä maksuja, koska he väittävät, ettei heillä ole yhtään tilaustani. 🙂
Automaattinen käännös:
kristaasle038
Player0007
Platina
Player0007
11 kuukautta sitten
He sanoivat samaa minulle. Nikotpf on heidän maksupalveluntarjoajansa. Mutta he eivät auta ollenkaan.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Player0007
kristaasle038
Timantti
kristaasle038
11 kuukautta sitten
Siksi haluan painostaa maksupalveluntarjoajaa, mutta verkkosivusto ei hyväksy tilauksia (luulen, ettei se ole koskaan ottanutkaan vastaan) ja ilmoittaa siitä kaikkiin mahdollisiin toimistoihin.
Voisitteko auttaa minua myös Payopin kanssa? Olen lähettänyt heille useita sähköposteja, mutta he eivät ole vastanneet.
Automaattinen käännös:
Player0007
Danixxx
Timantti
Danixxx
11 kuukautta sitten
Odota kärsivällisesti 🙂
Automaattinen käännös:
Danixxx
Player0007
Timantti
Player0007
11 kuukautta sitten
Pelkään vain, etten saa rahojani
Automaattinen käännös:
Player0007
Timantti
11 kuukautta sitten
Onko teillä yhteystietoja kyproslaiselle yritykselle: GRHD LTD,
maksutilin lataus
TAUFL
CRTSTY
TRNDBIM
LOIMED
SMART CRAFT, LAO
lancer
visionspero svk
Automaattinen käännös:
Danixxx
Player0007
Timantti
Player0007
11 kuukautta sitten
Onnistunut takaisinperintä Visionsperolle, mutta heistä ei ole tietoa, anteeksi kaveri.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
11 kuukautta sitten
Pixelium io kuka tahansa
Automaattinen käännös:
picapabla14
Hopea
11 kuukautta sitten
Mistä voin selvittää, mitä maksupalveluntarjoajaa käytettiin?
Näen tämän vain.
kenelläkään tietoa??
Onko kenelläkään tietoa cnpctosta??
Muokattu
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Timantti
11 kuukautta sitten
Joten kokemukseni mukaan FOS näyttää olevan hyvin pohjalla tapauksissaan, enkä todellakaan tiedä, miten kukaan on voittanut heidän kanssaan. 🤔
Minulla on ollut yksi uhkapeliesto MCC:n harhaanjohtamisen vuoksi.
Sitten minulla on ollut toinen tapaus, jossa ei ole estoa MCC:n harhaanjohtamisesta.
Yhdessä tapauksessa minua vastaan annettiin tuomio, koska en ollut sanonut estoa, ja toisessa tapauksessa minua vastaan, koska esto oli päällä, eikä pankilla ole mitään keinoa määrittää, oliko kyseessä uhkapeli vai ei. Miksi siis molemmat tilanteet ovat minulle ok? Tuomiot ovat ristiriitaisia, ja lopputulos on tuskin oikeudenmukainen tämän valossa.