Onpa outoa, että kun lähetin heille ensimmäisen sähköpostin, en jättänyt korttitietojani. Saitko koko summan takaisin? Sanoitko, että minulla on vielä kaksi tuhatta?
Sitten kuten sanoin, minulla on 7k MobilePaylla itsellään.
Vastasivatko he sinulle vai hyvittivätkö he vain rahat?
Halusin vain liittyä tähän keskusteluketjuun ja kertoa, että olen ollut yhteydessä MBM:ään viisi viikkoa ja he edelleen "tutkivat" maksutapahtumiani. On uskomatonta, kuinka kauan tämä prosessi kestää. Maksuni takaisinperintöjäni ei ole vieläkään lähetetty viiden viikon kuluttua todisteiden toimittamisesta pankille. Kaikki apu on tervetullutta.
Hei, olen niin hämmentynyt, koska Mobilum ei ole vastannut tukipyyntöihini ollenkaan, mutta sain hyvityksen mbmrampilta. Olen lähettänyt sähköpostia niin monelle ihmiselle, että en muista kuka kukin on 😂 Kaikki on painajaista, mutta mpmramp hyvitti vain 1200, ja he ovat minulle silti velkaa yli kaksi tuhatta.
Joo sama juttu, mutta kun tarkistin sähköpostini, en jättänyt mitään korttitietoja, joten olin täysin hämmentynyt, mutta miksi he hyvittivät vain tietyn summan?
Mbmramp ja Mobilum ovat sama asia. "MBMRAMP" on vain lyhennetty kuvaus (Mobilum Ramp). Joten kaikki mbmramp-kohdan alla näkyvät hyvitykset ovat itse asiassa Mobilumilta.
Niin ja siksi olen niin hämmentynyt, koska minulla on vielä 7 tuhatta lisää Mobilumpaylla (niin lukee tiliotteellani) enkä ole saanut mitään takaisin siltä ajalta.
Mpmramp-autot hyvitettiin, vajaan 2 000 punnan päästä tulevatko loput perässä?
Kun lähetit heille sähköpostia, he pystyivät tunnistamaan sinut tapahtumaan tai tiliin linkitetyn sähköpostiosoitteesi perusteella. Jokaisella talletuksella on myös yksilöllinen tapahtumatunnus käsittelijän järjestelmässä. He eivät tarvitse korttitietojasi hyvityksen täsmäämiseen – sähköpostiosoitteesi tai tapahtumatunnus riittää maksujesi paikantamiseen ja rahojen lähettämiseen takaisin alkuperäiselle lähteelle.