Jos lataat PDF-tiedoston Revolutista, se kertoo lisätietoja, esim. kaupungin tai paikkakunnan, mikä voi auttaa. Olen yrittänyt löytää Inntc:tä, mutta se on itse asiassa Intelin alla, kun se on käsitelty!
Automaattinen käännös:
Salamasalama
Timantti
1 vuosi sitten
Hei, onko kukaan löytänyt tietoa tästä
Bigpro
agentin täydennys
mlsys
mpou-lompakon lataus
Automaattinen käännös:
kristaasle038
Platina
1 vuosi sitten
Hei kaikki, katsokaa mitä löysin WEXHYPEstä 👀
Se on itse asiassa yhteydessä Wexley Londoniin (WEXLEY LIMITED, Yhdistyneen kuningaskunnan yhtiönumero 11232054).
Rekisteröity osoite: 61 Bridge Street, Kington, HR5 3DJ, Iso-Britannia.
Omistaja: Valeri Starikov
Ohjaaja: Jolanta Dume
Ja tässä ovat toisiinsa liittyvät sähköpostit:
contact@wexleylondon.com
hello@lusterchic.com
support@lusterchic.com
Kokeillaanpa!
Automaattinen käännös:
Cocohibs1
kristaasle038
Platina
kristaasle038
1 vuosi sitten
Olen jo ottanut yhteyttä Wexly Londoniin, mutta valitettavasti en ole saanut vastausta. Yritän uudelleen, kiitos!
Automaattinen käännös:
kristaasle038
Cocohibs1
Platina
Cocohibs1
1 vuosi sitten
Olen kerännyt tietoa täältä ja kaivanut tietoa näistä yrityksistä koko päivän. Olen myös ottanut yhteyttä Wexlyyn, ja nyt lähetän Wexleyyn, koska heillä on huonoja arvosteluja Trustpilotissa, ja ihmiset sanovat heidän olevan vain huijareita.
Automaattinen käännös:
Cocohibs1
Hingm001
Platina
Hingm001
1 vuosi sitten
Tämä oli muutama viikko sitten. Joo, ehkä he ovat lopettaneet, näyttää siltä, etteivät he vastaa monille ihmisille enää.
Automaattinen käännös:
Hansy57
Kulta
1 vuosi sitten
Tietääkö kukaan näistä? Käyn nyt terapiassa enkä ole pelannut kahteen kuukauteen... Hävisin muutaman satatuhatta viimeisen viiden vuoden aikana. 19 400 euroa näille yrityksille, viimeisin retkahdus toukokuussa. Olisin kiitollinen kaikesta avusta.
En väitä 100% varmasti, että WEXHYPE on Wexley, mutta tällä foorumilla on mainittu niiden välinen yhteys, joten yritän vain seurata asiaa ja jakaa löytämäni tiedot. Katsotaan, auttaako se.
Sonnect hyvitti rahat melko nopeasti, olen melko varma, että se kesti korkeintaan pari päivää. Lue täältä, että Depasify tekee myös hyvityksiä, lähetin heille sähköpostia juuri tänä aamuna.
Automaattinen käännös:
player0990
Dustyd
Platina
Dustyd
1 vuosi sitten
Saitko heiltä lopulta jotain takaisin? En löydä kauppaa.
Olen rehellisesti sanottuna niin kyllästynyt pankkeihin, jotka tuntuvat tukevan näitä huijareita. Ongelmana on, että kun maksutapahtuma suoritetaan, ne voidaan käsitellä, koska nimi- ja sijaintitietoja ei tallenneta, joten pankki ei oikeastaan varmista, kuka maksun käsitteli! Kuinka voimme ottaa yhteyttä kauppiaaseen keskustellaksemme maksutapahtumista, jos emme tiedä kuka kauppias on!! Yritysrekisterit sallivat myös näiden yritysten rekisteröityjen osoitteiden jaetussa osoitteessa ja vuokrata toimistotiloja. Asianajotoimistoissa ei ole mitään due diligence -tarkastuksia, ja se todella masentaa minua!