On kulunut hetki siitä, kun viimeksi kirjoitin tänne, koska se oli jo vähän myrkyllistä, mutta sain aiemmin lopullisen oikeusasiamiehen päätöksen, joka oli Chasen puolella. Lyhyesti sanottuna, MCC:n näkökulmasta on minun vastuullani tunnistaa se, vaikka minulla ei ole työkaluja, mutta pankilla on. Mitä tulee Chaseen, kun rahat lähtevät tililtä, se ei ole enää heidän ongelmansa. Rehellisyyttä käytetään näissä tilanteissa ehdottomasti sinua vastaan. Suosittelen totuuden vääristelemistä ja vastaanottamattomien tavaroiden jättämistä huomiotta jne., koska avoimuus ja rehellisyys ovat ehdottomasti olleet osasyynä siihen, että Goldenbet selvisi rangaistuksetta. Järjestelmät on manipuloitu näiden huijareiden hyötymistä varten.
Käyn luultavasti silloin tällöin tarkistamassa, onko kukaan saanut rahojaan takaisin Nikotpf-kauppiailta, mutta olen aika lailla valmis tähän, ja nettipelaamisen suhteen tämä on todella saanut minut lopettamaan pelaamisen.
Mitä tulee Chaseen, suosittelen kaikille, joilla on tili, sulkemaan sen. Revolut ei ole juurikaan parempi vaihtoehto, jos harkitsee Chasen käyttöä välttääkseen heitä kuin ruttoa. Pysy pankeissa.
Automaattinen käännös: