Tiedän kyllä, mutta jotkut pääpankkini minulle takaisin antamat Lee Morris -tuotteet eivät ole aitoja:
Hei Lee,
Uhkapelikomissiolla ei ole mitään tekemistä pankin tai poliisin kanssa, joka kieltäytyy perimästä maksua. En voi paljastaa suuria petosoperaatioita!
Pointtina oli, että nämä tapahtumat eivät olleet oikein/petoksessa ja ne olivat helposti perittävissä takaisinperinnöillä, ja pankki kieltäytyi tekemästä niitä. Rehellisesti sanottuna höpötät hölynpölyllä paremman ilmaisun puutteessa.
Terveisin Paul.
Keskiviikkona 30. heinäkuuta 2025 klo 15.43.33 BST, Lee Morris < > kirjoitti:
Hyvä herra Mcewan
Kiitos sähköpostistasi.
Olen pahoillani kuullessani, että sinusta tuntui, että mainitsin asian kuuluvan uhkapelilautakunnalle ja/tai poliisille. Koska olet jatkuvasti maininnut laillisuuden, poliisi tai uhkapelilautakunta olisivat parhaassa asemassa vastaamaan ja tutkimaan huolenaiheitasi uhkapelisivustoista ja niiden laillisuudesta. En työskentele kummassakaan näistä, ja voin harkita vain pankkia käsittelemään heille tekemäsi takaisinperinnän. Olen selittänyt, miksi he eivät ole kohdelleet sinua epäoikeudenmukaisesti eivätkä ole voineet ajaa heille tekemääsi takaisinperintää.
Ymmärrän, että tämä on pettymys, ja olen pahoillani, ettemme pystyneet auttamaan sinua.
Ystävällisin terveisin
Lee Morris