Minulla on nyt 30. päivä Revolutilla. Kauppias on lähettänyt minulle sähköpostia ja sanonut hyväksyneensä takaisinperinnät, mutta Revolut haluaa minun silti odottavan 50 päivää.
Mielestäni kyse ei ole siitä, että foorumi olisi kuolemassa; tämä tietty ketju on ollut haastava monille mukana olleille pelaajille, ja luulen, että se saattaa lopulta vaatia veronsa. Joskus me kaikki tarvitsemme tauon.
Pankki, joka oli palauttanut summat minulle välittömästi viime viikolla, otti ne tänään takaisin ja ilmoitti: "Ottaen huomioon riidan tyypin, palautamme rahat vasta, kun riita on ratkaistu ja voitettu."
Ole rehellinen. Voitin kaksi oikeusasiamiehen kanssa. Yksi Revolutia vastaan takaisinperintöjen hylkäämisestä, koska heidän pitäisi käsitellä jokainen tapaus erikseen ja he voivat riitauttaa minkä tahansa maksun.
Sain siis Lloydsin valitusosastolta kirjeen, jossa pyydettiin listaa yrityksistä, jotka ovat ottaneet varat, sekä päivämäärät ja summat, jotka haluan riitauttaa. Nähtyäni ihmisten täällä kirjoittavan Lloydsin tilien sulkemisesta, olen kahden vaiheilla, jatkanko eteenpäin. Olen myös aiemmin riitauttanut Lloydsin tilit pankkisovellukseni kautta, missä Lloyds neuvoi minua tekemään niin, koska en ole heidän asiakkaansa, ja he ovat juuri riitauttaneet sen 😂