Voi vitsi, näiden maksaminen Lloydsin kautta kuulostaa huonolta idealta. Kuulostaa vähän siltä, että he yrittivät sulkea ihmisten pankkitilejä. No, en tiedä miten se toimii, kun minulla on jatkuvasti ylivelkaa. Pitäisi varmaan ottaa asuntolaina uudelleen, jos se minulle on mahdollista. Sanotaan, että se on vain noin tuhat.
Korotus vastaanottamattomien tavaroiden kohdalla. Jos ne uhkaavat pankin sulkemista, voin vain avata uuden. Asuntolainaa ei pitäisi liittää tiliin, minulla on ensimmäinen suoratili pääkäyttöön ja Halifax-asuntolaina.
Minulla on myös asuntolainani Halifaxissa. Joten on epätodennäköistä, että pankkitilini suljettaisiin pois. Jos Lloyds ei ole halukas ratkaisemaan velkaa, saatan pitää sitä tappiona, koska se oli joka tapauksessa minun virheeni.
Tekisin 100% virheelliset viestit, jos tavaraa ei ole vastaanotettu, ja käyttäisin kaikkia saamiasi sähköposteja tai keksisin vain lähetetyt sähköpostit osoittaakseni, ettei mitään ole vastaanotettu.
Hei kaikki. Hieman eri kysymys, joten pahoittelen, että hyppään asiaan.
Jos minulla olisi ollut tili Donbetillä ja suljin sen, koska ilmoitin heille, että minulla oli peliongelma. Jos sitten rekisteröidyn uudelleen vuoden kuluttua ja vahvistan tilini, voinko valita vastuuttoman uhkapelaamisen polun, koska heidän ei olisi pitänyt antaa minun pelata? Vaikka käytinkin eri sähköpostiosoitetta.
Oletko maininnut uhkapelejä? Jos olet, en ole varma olenko rehellinen. Tarinan muuttaminen on yleensä varoitusmerkki. Jos se epäonnistuu, kannattaa palata takaisin ja sanoa, ettei kyseessä ole uhkapeli. Nämä ovat tavarat, joita en ole saanut, ja yrittää uudelleen.