Onko kukaan nähnyt Blogwizzaroa tiliotteilla? En ole valtuuttanut mitään viime aikoina, joten luulen, että se on linkitetty heidän aiempaan valtuutukseensa/käyttämiinsä korttitietoihin.
Mikä on suurin pankin kautta tehtyjen maksujen määrä? Kiinnostaa vain, koska minulla Barclaycardilla on 14 maksutapahtumaa, joten olen huolissani siitä, että he saattavat katsoa sitä ja sanoa, että tavaran vastaanottamatta jättäminen näin monta kertaa on varoitusmerkki.
Olen käyttänyt maksun käsittelystä otettua kuvakaappausta tai mitä tahansa näyttöön tulevaa viestiä näyttääkseni pankin ja virheen, eikä mitään ole vastaanotettu. Joistakin on veloitettu takaisin pankin odottaessa päivityksiä, toisista on kuluja.
Mielestäni väärä MCC on vaikein saada läpi. Se on mahdollista, mutta riippuu täysin käsittelijästä/valitustiimistä. Sinä ja minä olemme onnistuneet siinä, eikä siitä ole kirjaimellisesti tullut takaisinmaksuja. Mutta jos valitus hylätään, on vaikea saada heitä tekemään takaisinperintää, joten hyvän palvelun pitäisi aina onnistua.