Kyllä, ne olivat valtuutettuja, mutta teknisesti ottaen eivät noille kauppiaille. Joten tässä on porsaanreikä, jota kannattaa tutkia. Jos ostat auton cars.comista ja maksut näkyvät yökerhona, porsaanreikä on olemassa.
En tiedä, liittyvätkö ne toisiinsa, mutta minulla on sknfrnzy ja ne näyttävät olevan yhteydessä Skinnexiin, mutta lähettämäni sähköpostin kanssa ei ole ollut onnea, se vain palautuu perille. https://skinsfrenzy.com/
Kyllä, ne olivat valtuutettuja, mutta teknisesti ottaen eivät noille kauppiaille. Joten tässä on porsaanreikä, jota kannattaa tutkia. Jos ostat auton cars.comista ja maksut näkyvät yökerhona, porsaanreikä on olemassa.
They were authorized yeah, but technically not to those merchants. So there is a loophole worth exploring. If you buy a car from cars.com and the payments appear as a nightclub, the loophole is there.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Olen sanonut tämän useita kertoja tässä ketjussa. Tämä on yksinkertaista petosta. Joku varastaa tietosi ja syöttää ne manuaalisesti koneeseen ohjatakseen varoja muualle. Joku täällä, joka väittää työskentelevänsä pankissa, kuitenkin mainitsi, että pankit eivät luokittele sitä tällä tavalla, ja se on edessämme oleva vastamäki.
Oon riidoissa tämän Destreamin johtajapelleni kanssa, hän yrittää sanoa tekevänsä minulle petoksen 😂😂😂ja lisäksi hän on merkinnyt kaikki Trust-pilottien arvostelut sen jälkeen, kun nostin ne esiin..
Taitaa olla huono päivä tänään hakea hyvitystäni. Haha. Olen jo saanut heiltä osan takaisinperintöjen kautta, odotan vain loput. Jätän asian pankin harkintaan.