Sanonpa vaan, että muuttakaa sähköpostia, jonka lähetän teille.
Tee vain joitakin muutoksia sanamuotoihin tai mihin tahansa, sillä se näyttää epäilyttävältä, jos kaikki lähettävät täsmälleen saman asian, etkä todennäköisesti saa hyvitystä.
Hei skinsmagnate-vaatimukset hyväksyttiin väärän laskun vastustamisen jälkeen jess, tein sen, en ole kovin hyvässä asemassa, mutta halusin todella voittaa heidät foorumilla 😉
NatWest on mustalle listalle laittanut tilini kahden vuoden takaisen kohtuuttoman takaisinperintäkäytännön vuoksi. Siksi he hylkäävät tilini nyt automaattisesti.
Okei, kun yritän tehdä sellaisen, saan heti hylkäyksen ja sanotaan, että voisin olla huijari, joten ehkä olen samassa tilanteessa. Mutta viimeksi kun soitin ja tein valituksen jne. ja lopulta he tekivät sen. Mutta tämä on jo kolmas kerta, joten olen hieman epäröivä. Näitä on vasta neljä tapahtumaa, aiemmin on ollut paljon enemmän.
Näyttää siltä, että minulla on tänään puhelu RBS:n kanssa. Heiltä on tullut täysin järjetön vastaus. Olen lähettänyt heille niin paljon tietoa, että he ottaisivat asian esille.