Toivottavasti saan 12 000 takaisin, ennen kuin he sulkevat sen ja voin laittaa sen toiselle tilille.
Minulla on suuria summia rahaa, joita olen pelannut Monzo-tililläni, joten uskon, että he näkevät minut huonona asiakkaana ja haluavat eroon minusta.
Jackpot Raider on jälleen antanut minulle juosta.
He ilmoittivat lähettäneensä rahat 26. päivänä
Nyt oli vielä yksi sähköposti, jossa kerrottiin, että sitä työstetään, mutta sitä ei ole vielä järjestetty. He muuttavat tarinaa jatkuvasti. Saan toiveita ajatellen/uskon, että se on lähetetty. Sitten saan sähköposteja, joissa sanotaan kiitos kärsivällisyydestäsi.
Asia on se, että minäkin todella tarvitsen rahaa automaatilla.
Ainoa syy, miksi käytin jättipottiraideria, oli se, että se on yksi ainoista sivustoista, joille voin rekisteröityä. Minulla on ollut kivinen 15 vuoden peliongelmia.
Viime vuosina olen päässyt siihen vaiheeseen, jossa jos se on alle 1000, en näe sitä kunnollisena voittona. Se on täyttä hulluutta.
Haluaisin paljon mieluummin, että he vain sanovat suoraan ei, että et saa sitä, sen sijaan että herättäisivät toiveeni.
Nyt tiedän, että pankki ei tee mitään. Se riippuu vain siitä, maksaako JR vai ei. Koska suljin tilini ja pyysin hyvitystä, se on vaikeuttanut sitä entisestään. Yleensä ne maksetaan seuraavana päivänä.
Yhtäkkiä on kulunut viikko ja saan heiltä vain ristiriitaista tietoa.
Kiusaan niitä kuitenkin. En ole varma, onko siitä hyötyä vai ei. Jumala tietää.