Kyllä, kiitos tiedoista, jotka olet jakanut täällä. Olen jo sisällyttänyt kopiot FCA:sta ja MRC:stä viimeisimpään sähköpostiini. Katsotaan nyt, miten he reagoivat. He puolustavat itseään sanomalla, että tapahtumat tehtiin 3DS-prosessilla ja vahvistettiin tekstiviestillä, joten he eivät myönnä hyvitystä. Mydates ja luolakirja kuuluvat yhteen, mutta olen päättänyt, että helpersmin on myös oltava yksi niistä jollain tavalla. Saan samat sähköpostit vastauksena molemmilta kauppiailta.
Valitettavasti minulla on niin paljon avoimia tapahtumia, että on vaikea edes saada varojani. Monet eivät edes vastaa sähköposteihin. Luulen, että useimmat jälleenmyyjät yksinkertaisesti jättävät huomiotta tiedustelut näinä päivinä. Ensimmäiset, jotka ottivat minuun yhteyttä, olivat luultavasti onnekkaita, mutta mitä enemmän saamme tiedusteluja, sitä pienemmät todennäköisyydellämme kuulemme mitään näiltä korruptoituneilta jälleenmyyjiltä.
Onko sinulla kenties malli, jota olet käyttänyt onnistuneesti ainakin yhteyden muodostamiseen rikollisiin? Olen kiitollinen kaikesta avusta. Sähköpostiosoitteeni: M
Automaattinen käännös: