...kiitos tiedosta, teen sen. En tiedä, kuinka järkevää on saada Englannin viranomaiset mukaan, koska olen itse kotoisin Saksasta. Mitä mieltä olette? Ystävällisin terveisin.
Automaattinen käännös:
Muzto77
Anonymized839
Hopea
Anonymized839
1 vuosi sitten
Hei, kiitos paljon palautteestasi. Tiedän, että KYC-tarkistus ei ole tarpeen, mutta en voi enää käynnistää takaisinveloitusprosessia luottokortin tarjoajaltani. Saksassa tämä on yleensä mahdollista vain takautuvasti 120 päivän ajan, ja kaupat tapahtuivat lähes vuosi sitten. Siksi näin vielä pienen mahdollisuuden saada rahat takaisin, koska minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä se suoraan kauppiaan kanssa.
Automaattinen käännös:
Apple1234
Muzto77
Kulta
Muzto77
1 vuosi sitten
En tiedä "craccista". Lähetin cd-avaimia koskevan sähköpostin muutama sivu sitten, kun vastasin sinulle.
Automaattinen käännös:
Apple1234
Muzto77
Kulta
Muzto77
1 vuosi sitten
Käytä vain chatgpt:tä ja pyydä se kirjoittamaan se englanniksi. Selitä kaikki asiat ja varmista, että laitat myös luolakirjasähköpostin sen mukana. 🙂
Automaattinen käännös:
Muzto77
Apple1234
Hopea
Apple1234
1 vuosi sitten
Okei, löysin ne. He olivat aiemmin estäneet minut. Yritä uudelleen. Saitko heiltä hyvityksen? Ystävällisin terveisin.
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Muzto77
Timantti
Muzto77
1 vuosi sitten
He eivät palauta sinulle, he pyysivät sinulta henkilöllisyystodistusta tarkoitukseensa vain, meiltä kaikilta on evätty hyvitykset heiltä, pelkään sanoa. He ovat helvetin korruptoituneita
Automaattinen käännös:
meandi
Curritokira
Platina
Curritokira
1 vuosi sitten
sähköpostini kiitos
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Muzto77
Timantti
Muzto77
1 vuosi sitten
Ainoa vaihtoehto on raportoida FCA:lle ja HMRC:lle täällä Isossa-Britanniassa. Myös Euroopan GDPR-tietojen käyttöoikeuslakien mukaan vaaditaan täydellistä paljastamista siitä, mitä tietoja heillä on sinusta, voit myös ilmoittaa niistä Yhdistyneen kuningaskunnan taloustutkintaviranomaisille, jos he eivät lähetä sinulle GDPR-pyyntöä tai kuitata sähköpostiviestiä tästä kuukauden kuluessa. Voit ilmoittaa ICO:lle, joka ryhtyy määräämään rangaistuksia, mutta sinun on katsottava, mitä he kohtaavat. meille, joilla ei ole ollut onnea saada hyvityksiä näiltä kauppiailta, he ovat myös mydates oh ja toimintapetoksia myös täällä
Muokattu
Automaattinen käännös:
Anonymized839
meandi
Timantti
meandi
1 vuosi sitten
Mitä etsit?
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Agora
Timantti
Agora
1 vuosi sitten
Mydts on grottobook.com
Automaattinen käännös:
skeptical26
Tiekefnntn
Hopea
Tiekefnntn
1 vuosi sitten
Miten otit yhteyttä BP w loadingiin?
Automaattinen käännös:
skeptical26
Mizu
Hopea
Mizu
1 vuosi sitten
Minä päivänä lähetit viestin, jolle lähetit tänään 3 tuntia ilman vastausta
Automaattinen käännös:
melrao007
Timantti
1 vuosi sitten
Onko kukaan menestynyt Nikotpf*-kauppiaiden kanssa? Otin yhteyttä Elegroon, joka useiden sähköpostien jälkeen kielsi minut asiakkaansa ja ottaisi yhteyttä Nikon teknologioihin, joihin minulla ei ole vastausta.
Myös pixeleum ja finnat.io molemmat samasta osoitteesta korkkina.
Automaattinen käännös:
Curritokira
meandi
Timantti
meandi
1 vuosi sitten
En voi tehdä sitä
Automaattinen käännös:
Muzto77
Anonymized839
Hopea
Anonymized839
1 vuosi sitten
Kyllä, kiitos tiedoista, jotka olet jakanut täällä. Olen jo sisällyttänyt kopiot FCA:sta ja MRC:stä viimeisimpään sähköpostiini. Katsotaan nyt, miten he reagoivat. He puolustavat itseään sanomalla, että tapahtumat tehtiin 3DS-prosessilla ja vahvistettiin tekstiviestillä, joten he eivät myönnä hyvitystä. Mydates ja luolakirja kuuluvat yhteen, mutta olen päättänyt, että helpersmin on myös oltava yksi niistä jollain tavalla. Saan samat sähköpostit vastauksena molemmilta kauppiailta.
Valitettavasti minulla on niin paljon avoimia tapahtumia, että on vaikea edes saada varojani. Monet eivät edes vastaa sähköposteihin. Luulen, että useimmat jälleenmyyjät yksinkertaisesti jättävät huomiotta tiedustelut näinä päivinä. Ensimmäiset, jotka ottivat minuun yhteyttä, olivat luultavasti onnekkaita, mutta mitä enemmän saamme tiedusteluja, sitä pienemmät todennäköisyydellämme kuulemme mitään näiltä korruptoituneilta jälleenmyyjiltä.
Onko sinulla kenties malli, jota olet käyttänyt onnistuneesti ainakin yhteyden muodostamiseen rikollisiin? Olen kiitollinen kaikesta avusta. Sähköpostiosoitteeni: M
Muokattu
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Muzto77
Timantti
Muzto77
1 vuosi sitten
Grottobookit ja mydates eivät ole sidottu helpersmiin, ne ovat täysin erilaisia huijareita ja toimivat osoitteessa 85 Great Portland Street, First Floor, Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta, W1W
helpersm ja Apperator 39/5, Granton Crescent, Edinburgh, Iso-Britannia, EH5 1BN
Sain saman vastauksen luolakirjasta, en ole koskaan lähettänyt henkilöllisyystodistusta. Luulen, että ihmiset onnistuivat kuitenkin saamaan takaisinmaksuja pankeista