Onnittelut! Kävitkö reitin läpi tavaraa ei vastaanotettu tai väärä Oma asiakaskeskus? Ja mitkä olivat väitteesi?
Automaattinen käännös:
calumharris
Platina
Lakita1994
1 vuosi sitten
Ihan vain uteliaisuudesta, kiistattiinko tämä ensin?
Just out of curiosity, did this get contested first?
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Et usko sitä, mutta he eivät kiistäneet mitään. Luin foorumia ja näin, että kaikilla oli kiistoja ja väärennettyjä laskuja skinsmagnate.com-sivustolta, mutta minun tapauksessani rahat menivät suoraan tililleni. Heidän kilpailun määräaika oli 16. maaliskuuta. Kysyin eilen Revolut-botilta, onko takaisinperinnässä päivitystä, ja robotti vastasi, että määräaika on 19. maaliskuuta. Ja tänään sain rahani takaisin.
Luulen, että he ovat luopuneet väärennetyistä laskuista silloin, ellei se ollut pieni summa
I reckon they have gave up with the fake invoices then unless it was a low amount
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Saatat olla oikeassa. 400 puntaa yhteensä.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
calumharris
Timantti
calumharris
1 vuosi sitten
Ok vähäinen Oletan, että ehkä väärennetty lasku ei pese, vaikka olen odottanut yli 40 päivää välimiesmenettelyssä lopputulosta, jonka he olisivat voittanut nyt varmasti
Automaattinen käännös:
Lakita1994
calumharris
Hopea
calumharris
1 vuosi sitten
Ei, he eivät ole antaneet periksi, kun he ovat kiistäneet minun
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Lakita1994
Timantti
Lakita1994
1 vuosi sitten
Kyllä myös minun, mutta se oli melkein kaksi kuukautta sitten
Automaattinen käännös:
Lakita1994
xbigguyxxx
Hopea
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Etkö ole jahdannut sitä sen jälkeen?
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Lakita1994
Timantti
Lakita1994
1 vuosi sitten
Kyllä toissa perjantaina
Automaattinen käännös:
plana88
RedAlice
Hopea
RedAlice
1 vuosi sitten
Hei. Se oli Payment Estonia, joten olen varma, että se on sama asia. Onko sinulla tietoa tästä kauppiasta? Kiitos.
Automaattinen käännös:
Anonymized954
Timantti
1 vuosi sitten
Olen kirjaimellisesti alas 2 viimeistä kauppiasta.
Coinpacto.io - ei vastaa
artaibuy.com - ei vastaa
onko kenelläkään näitä?
Automaattinen käännös:
Klikken
calumharris
Hopea
calumharris
1 vuosi sitten
Vau, kuinka onnistuit saamaan lähes vuoden vanhoja tapahtumia nostamaan ja onnistuneesti takaisinperinnän Revolutissa? Visa/mc? Sain muutaman tapahtuman evättyä sillä perusteella, että ne olivat 120 päivää tai vanhempia.
Automaattinen käännös:
calumharris
Platina
1 vuosi sitten
Luulen, että olin onnekas. Jotkut niistä hylättiin samasta syystä (ajan ulkopuolella).
Automaattinen käännös:
Helpfulinfo
Miki33
Kulta
Miki33
1 vuosi sitten
Hei
Voin vakuuttaa, että Canapay ei palauta rahaa. Heidän verkkosivustonsa on ollut poissa melkein kaksi kuukautta, ja veikkaan, että se johtuu siitä, että he hakeutuvat konkurssiin ja avautuvat uudelleen eri yrityksen nimellä joskus pian.