Selitä sitten minulle, kuinka varattu pankkisiirto noudetaan, kun rahat ovat jo saapuneet vastaanottajan tilille.
Ja viestini on totta. En tue ketään, etenkään rahapelien tarjoajia.
Jotkut ihmiset kuitenkin pelaavat uhkapelejä ottamatta riskejä tietäen, että he eivät saa pelata tai että he eivät saa rahaa.
Radka: Estä tilini, nämä tekopyhät suututtaa minua. Nämä oletettavasti aikuiset eivät kestä totuutta. Tämä viesti on 500 sivua pitkä, ja samaa paskaa pureskellaan jatkuvasti.
Then explain to me how to retrieve a booked bank transfer when the money has already landed in the recipient's account.
And my post is true. I'm not supporting anyone, especially not the gambling providers.
However, some people gamble without taking any risks, knowing that they are not allowed to play or that they will not receive any money.
Radka: Please block my account, these hypocrites are pissing me off. These supposedly grown-ups can't handle the truth. This post is 500 pages long, and the same shit is constantly being chewed over.
Dann erkläre mir mal, wie man eine gebuchte Banküberweisung zurückholt, wo das Geld bereits auf dem Empfängerkonto gelandet ist.
Und mein Beitrag entspricht der wahrheit. Ich stehe niemanden bei, schon gar nicht den Glücksspielanbieter .
Jedoch betreiben hier einige Zocken ohne Risiko, wissentlich dass sie nicht spielen dürfen oder wissen dass sie kein geld bekommen.
Radka: sperre bitte mein account, diese heuchler hier gehen mir auf den Sack. Die Wahrheit vertragen die vermeintlich Erwachsenen Menschen nicht. Der Beitrag besteht auf 500 seiten, wo regelmäßig der selbe scheiß durchgekaut wird.
Automaattinen käännös: