joo, olen yrittänyt kertoa tästä monzolle, mutta heillä ei ollut sitä. kiitos kuitenkin.
Automaattinen käännös:
tharm
pops22
Kulta
pops22
1 vuosi sitten
Kuunsin saman yleisen vastauksen wemosacilta viiteen lähetettyyn sähköpostiin
Rakas......
Kuten aiemmin mainittiin, emme pystyneet tunnistamaan mitään antamiesi tietojen perusteella, joten emme voi tarjota mitään yksityiskohtia tai apua tapahtumiin liittyen.
Jos uskot näiden tapahtumien olevan vilpillisiä, suosittelemme ottamaan yhteyttä niiden myöntäneeseen pankkiin ongelman ratkaisemiseksi käynnistämällä takaisinperintämenettelyn.
Automaattinen käännös:
pyne88
Platina
1 vuosi sitten
Hei kaikki ovat juuri käyneet läpi lausuntoni, joista tärkeimmät, jotka saivat minulta korkeita maksuja ja joita yritän löytää, on
D-Svcl
Kriptomia
Steamkeyshop
Farepsica
Sknsmgnt
jos saisin nämä takaisin, olisin enemmän kuin onnellinen 😃
Automaattinen käännös:
pyne88
tharm
Platina
tharm
1 vuosi sitten
Lähetin heille tämän sähköpostin eilen ja sitten sain saman vastauksen tänä aamuna, mutta sitten katsoin pankkitililleni tänä iltana ja minulla on heiltä odottavia maksuja, jotka he hyvittivät. Toivottavasti sinäkin pääset jonnekin x
Automaattinen käännös:
calumharris
Platina
pyne88
1 vuosi sitten
Hei kaikki ovat juuri käyneet läpi lausuntoni, joista tärkeimmät, jotka saivat minulta korkeita maksuja ja joita yritän löytää, on
D-Svcl
Kriptomia
Steamkeyshop
Farepsica
Sknsmgnt
jos saisin nämä takaisin, olisin enemmän kuin onnellinen 😃
Hi everyone just gone through my statements my main ones that got high payments from me and I am trying to locate is,
D-Svcl
Criptomy
Steamkeyshop
Farepsica
Sknsmgnt
if I just got these back I would be more then happy 😃
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Sknsmgnt = skinsmagnate 🍻
Automaattinen käännös:
pyne88
Platina
1 vuosi sitten
Onko kukaan onnistunut skinsmagnaten kanssa?
Automaattinen käännös:
Anonymized916
pops22
Timantti
pops22
1 vuosi sitten
Johtuuko se mielestäsi siitä, että mainitsit uhkapelaamisen?
Automaattinen käännös:
tharm
pyne88
Kulta
pyne88
1 vuosi sitten
Toivottavasti x
Automaattinen käännös:
tharm
pyne88
Kulta
pyne88
1 vuosi sitten
Kyllä. Minulla oli yli 900 liiketoimia ja sain 650 takaisin. He väittivät palauttaneensa kaiken. Pystyin nostamaan takaisinperinnön hyvityksestä, jota ei saatu, koska minulla oli sähköposti, jossa lupasin hyvityksen. Minun on odotettava 12. maaliskuuta saldon takaisinperinnän tulosta
Automaattinen käännös:
pyne88
tharm
Platina
tharm
1 vuosi sitten
Onko tämä skinsmagnatesta, jonka sait takaisin?
Automaattinen käännös:
Anonymized954
pyne88
Timantti
pyne88
1 vuosi sitten
He eivät palauta sinulle suoraan, sen pitäisi maksaa pankki. Otin heihin yhteyttä viikkoja. Oti yhteyttä omistajaan henkilökohtaisesti ja myös työpaikkaan
Automaattinen käännös:
Anonymized954
Timantti
1 vuosi sitten
Onko kukaan kuullut ARTAIBUYsta?
Automaattinen käännös:
barborasp
Platina
1 vuosi sitten
Onko kenelläkään kokemusta M Techistä?
Maksu suoritettiin Virossa.
Automaattinen käännös:
Materialgirl84
Timantti
1 vuosi sitten
Kaikki ovat kuulleet KTM Polandista, App Easycoursista, Apperator Helpista, Mdtsistä, Adpointin yritysratkaisuista, spaympf clmnt
Automaattinen käännös:
Lottie48
Materialgirl84
Timantti
Materialgirl84
1 vuosi sitten
Apperator on osa Helpersmia. Easycours on intialainen yritys, joka ei vastaa
Automaattinen käännös:
Lottie48
Vkieranc
Timantti
Vkieranc
1 vuosi sitten
Olen yrittänyt iät ja ajat. He ovat vain todella aggressiivisia eivätkä anna huutaa!
Automaattinen käännös:
Anonymized954
Materialgirl84
Timantti
Materialgirl84
1 vuosi sitten
KTM palautti minulle välittömästi
Automaattinen käännös:
aditzuca7
Hopea
1 vuosi sitten
Onko kukaan onnistunut tähän mennessä takaisinperinnöissä Revolutin kautta? Suurin osa omistani olivat todellakin voimassa ja lähetettiin kauppiaalle, toistaiseksi kukaan heistä ei ole vastannut. Kauppiaiden vastausaika oli eilen ja tänään. Kun kysyin siitä asiakastuesta, he sanoivat, että se voi kestää kauemmin ilman selityksiä. He sanovat noudattavansa VISA-säännöksiä, mutta VISA-säännöissä sanotaan, että jos kauppias ei vastaa 30 päivän kuluessa, tapaus tuomitaan minun hyväksi. Joten nyt jään odottamaan. Onko kenelläkään kokemusta tästä?
Automaattinen käännös:
Gamblur
Platina
1 vuosi sitten
Elegro pyytää minulta "hash-numeroa", koska he eivät voi tunnistaa tapahtumiani kuuluvaksi minulle. Tietääkö kukaan mitä tämä on?