Mihin perustan tämän, koska en ole saanut mitään maksullisia liikkeitä?
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Curritokira
Timantti
Curritokira
1 vuosi sitten
Hei aivan kuten per foorumi virheellinen mcc No thats miten minun tehtiin
Automaattinen käännös:
Anonymized847
Timantti
Curritokira
1 vuosi sitten
APUA PLEASE.. pankki kieltäytyy palauttamasta maksuja väärällä koodilla, koska varmistin toiminnot PIN-koodilla.
Onko ideoita väitteen jatkamiseen?
HELP PLEASE.. the bank refuses to refund the charges with a false code because I validated the operations with the PIN.
Any ideas to continue the claim?
AYUDA POR FAVoR.. el banco me deniega la devolución de los cargos con código falso pq he validado con el pin las operaciones.
Alguna idea para continuar reclamación??
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
IMO:ssa sinun olisi pitänyt mennä Tavarat ja palvelut ei vastaanotettu -reitille - sinun on kuitenkin todistettava, että yritit ottaa yhteyttä kauppiaisiin.
Automaattinen käännös:
Curritokira
Timantti
1 vuosi sitten
Joten minun on myönnettävä, että tein talletukset, mutta ne eivät vastaa???
Automaattinen käännös:
Anonymized847
Timantti
Curritokira
1 vuosi sitten
Joten minun on myönnettävä, että tein talletukset, mutta ne eivät vastaa???
So I have to admit that I made the deposits but they don't correspond???
Entonces debo admitir que hice los depósitos pero no sé corresponden???
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Kyllä, jos teit talletukset, sinun on sanottava, että teit ne, mutta kauppiaat eivät tarjonneet tavaroita tai palveluita. Sinun on todistettava tämä.
Automaattinen käännös:
Curritokira
Anonymized847
Timantti
Anonymized847
1 vuosi sitten
Kiitos vastauksestasi. Ymmärrän, mutta se on monimutkaisempaa, koska minulle tulee näkyviin vain yksi koodi, jossa on rahoituspalvelukoodi.
Automaattinen käännös:
Curritokira
Timantti
1 vuosi sitten
Onko kenelläkään hakemuslomaketta, kiitos?
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Curritokira
Timantti
Curritokira
1 vuosi sitten
He toimittavat vain väärennettyjä kuitteja vastustaakseen tavaroita, joita ei ole vastaanotettu, joten ole varovainen, jos he eivät voi palata takaisin
Automaattinen käännös:
calumharris
Anonymized839
Platina
Anonymized839
1 vuosi sitten
He voivat nähdä kauppiaan nimen omasta päästään eikä muita tietoja. Minua neuvottiin googlettamaan heidän nimensä, minkä teinkin, mutta ei tietoa.
Automaattinen käännös:
Anonymized839
calumharris
Timantti
calumharris
1 vuosi sitten
Mikä pankki se on, koska pankkini antoivat minulle postinumeron ja todellisen osoitteen kauppiaskoodiluokkakoodin, tämä oli Lloyds santander ja luottokorttiyhtiöni
He käyvät edelleen aktiivisesti kauppaa. Mitä tarvitset minulla on todisteet lähtö- ja saapumisajoista? Rigged, kun valitin, koska minut potkittiin jatkuvasti pois pelistä joka kerta kun osuin bonuskierrokseen, ja kun se ladattiin uudelleen, se ei antanut mitään. He estivät tilini eivätkä antaneet varojani, sitten minulla oli lukuisia vilpillisiä yrityksiä kortillani. Minun piti peruuttaa korttini ja tilata uusi.