Aloitan tämän prosessin nyt ja toivon parasta - tosin epävarma, koska kaikkiaan 47 tapahtumaa eikä aavistustakaan siitä, mitä ne toimittaisin, puhuu pankille ja katsotaan, voivatko he auttaa, mutta en anna paljon toivoa, koska he eivät pidä rahapelitapahtumien koskemisesta.
Ah, se oli lyhytaikainen yritys. Starling kiittää rehellisyydestäsi, mutta liiketoimien luonteen ja sen tosiasian vuoksi, että sait palvelun, takaisinveloitus ei olisi kannattavaa.
He ovat myös sanoneet minulle tänään, että siinä on lopullinen päätös, mutta kun puhuin jonkun kanssa puhelimessa eilen iltana, hän oli täysin minun puolellani ja käski soittaa takaisin maanantaina annettuaan kaikille kauppiaille aikaa vastata. Aion ehdottomasti kiistellä uudestaan.
En ole onnistunut löytämään ketään kauppiaista ja epäilen, että he maksaisivat joka tapauksessa. Ehkä puhun Starlingin kanssa uudelleen, mutta ei anna paljon toivoa! Toivottavasti sinulla on parempi onni kuin minulla!🤞🏼
Vittu siitä on niin pitkä lol. Olen äskettäin voittanut tapauksen, kun tein täällä valituksen Jokabetia vastaan, joka on heidän sisarsivustonsa. Heillä menee niin kauan hyvityksen "käsittelyssä".
Joo lol hullua eikö olekin. Hassua, että valitukseni alkoi joulukuun puolivälissä, he kielsivät hyvityksen yli kuukauden ajan, kunnes kaverini michal alkoi sanoa, että jos sitä ei ratkaistu, se vaikuttaisi heidän luokitukseensa. Tämä olisi voitu ratkaista jo aikoja sitten… Haluaisin melkein vaatia korvausta, tiedän, että se vituttaa