Hei, sinun pitäisi pystyä kasvattamaan niitä verkossa useimmilla pankeilla on tämä mahdollisuus, sillä ei ole suurta tiedettä, tein ainoat mahdolliset palvelut, joita ei kuvattu
No en ole yhtään huolissani! he eivät voi tehdä mitään, en ole koskaan kuullut heistä mitään ja he tekevät väärin, en minä, joten en tuhlaa aikaasi sen murehtimiseen
Pankin revolut at:n kanssa on kertynyt edestakaisin takaisinperintää Chat gbt:n avulla. Heitä hylätään edelleen ja kerrotaan minulle, etten ole esittänyt todisteita. He kieltäytyvät kysymästä minulta jälleen todisteita. Olen aivan hukassa, sillä se jatkuu nyt viikkoja. Olen ollut live-apussa ja yhteensä 26 neuvonantajaa tuli sisään ja lähti eilen kello 16 alkaen
He ovat täysin hyödyttömiä, he kieltäytyivät antamasta minulle suoraa vastausta siihen, miksi he lupasivat periä rahani takaisin, sitten he perääntyivät välittömästi yhden viestin sisällä. Mielestäni oikeusasiamies on ainoa vaihtoehto. Olen kopioinut hallituksen jäseniä, mikä on taktiikka, josta saan yleensä positiivisia tuloksia, mutta he eivät aidosti välitä. Pahin virhe, jonka olen koskaan tehnyt, kun olen tehnyt niin suuria talletuksia näille sivustoille lähes yksinomaan Revolutin kautta.