Tietääkö kukaan kuka on Mastertools Northampton??? Ei löydy mitään
Automaattinen käännös:
Vkieranc
Claude89
Timantti
Claude89
1 vuosi sitten
Ei, mutta veloitin omani pankkiin ja voitin riidan, joten he eivät vastaa
Automaattinen käännös:
Mizu
Claude89
Hopea
Claude89
1 vuosi sitten
https://mastertoolsmania.au/ on ensimmäinen Google-tulos ja se sai northampton-osoitteen, vaikka se sai australialaisen verkkotunnuksen ja tuotiin tänne aiemmin, melko varmasti se on oikea.
Automaattinen käännös:
Anonymized839
bartekroz
Timantti
bartekroz
1 vuosi sitten
Väärässä ketjussa
Automaattinen käännös:
Craigo1
Hopea
1 vuosi sitten
Onko kukaan ollut tekemisissä finnartin kanssa yrittääkseen saada hyvityksiä
Automaattinen käännös:
Jaroslav
Forum and Reviews Administrator
Anonymized839
1 vuosi sitten
Väärässä ketjussa
In wrong thread mate
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Siirsin sen jo toiseen ketjuun.
Kiitos varoituksesta 🙂
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Craigo1
Timantti
Craigo1
1 vuosi sitten
Tarkista muistiinpanot, ja muutamalla meistä on ne meneillään/voitto/pankki takaisinperintäprosessissa.
Kaikki tiedot ovat täällä heille.
Automaattinen käännös:
Claude89
Hopea
1 vuosi sitten
Tietääkö kukaan vmgames warsovia? Niistäkään ei löydy mitään.
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Tutkiessani lisätietoa en ole varma, onko se Chase vai kauppias, mutta he käyttävät Ethocaa, jonka avulla varmistetaan, että kauppiaat voivat valita hyvityksen suoraan eivätkä tehdä takaisinperintää tai kiistää sitä. Tämä lisää aikaa. Jos he eivät vastaa, se käy läpi takaisinperintämenetelmän, mutta se ei kerro, lisääkö se lisäaikaa (lähettää Chase-viestin nyt). Hauskinta on se, että he käyttävät tätä Ethocaa se maksaa heille 35/45$ per hälytys ja minulla on 6 kpl finnatilla ja 5 artstridilla 240 £ toisella 300 £ toisella, mutta itse hälytykset ovat maksaneet heille melkein saman summan haha.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Craigo1
Anonymized825
Hopea
Anonymized825
1 vuosi sitten
Kuinka kaukana se onkaan
Automaattinen käännös:
Anonymized825
Timantti
1 vuosi sitten
Luultavasti viimeisten 20 sivun aikana. Kaikki tiedot ovat siinä, joku jakoi sähköpostiosoitteita jne. viime yönä ja viime viikolla keskusteltiin hyvityksestä.
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Dingdong5
Timantti
Dingdong5
1 vuosi sitten
Luulen, että olen perehtynyt tavuuutisiin, johtaja on nähnyt viestini, odotan vastausta, mutta se ei ole tavuuutinen, olen melko varma, että se on digitaalinen tavukeskitin rajoitettu, koska pankista saamani tiedot ohjasivat minut suoraan heidän luokseen ja heidän käyttämäänsä koodiin kuvaus. On sama kuin yrityksen talossa .Odotan vastausta Usko minua tämä henkilö ei halua, että julkaisen heidän Instagram-sivullaan heidän ilkeitä asioitaan, joten annan heille mahdollisuuden vastata. Jos ei vastata huomiseen mennessä .Kaikki hanskat ovat pois. Henkilö on podcaster, se on ehdottomasti löytänyt ne molemmat LinkedInin kautta ja molemmat profiilit on linkitetty .SMH. Jouduin jopa perustamaan verisen tilin ja vihaan sosiaalista mediaa LOL 😆
Automaattinen käännös:
Anonymized839
Anonymized825
Timantti
Anonymized825
1 vuosi sitten
Santander ei edes selvittänyt omaani takaisinperintänä. Kiistat sanoivat odottaneensa 4 kuukautta, he valehtelivat jatkuvasti. Nyt odotetaan FOS:ää
Haluaisin lähettää osoitteen suoraan toimitusjohtajalle/omistajalle ja Kyproksen paikallisen poliisiaseman CC:lle. Mielestäni se limassol tarkistaa osoitteen destream-verkkosivustolta.
Osoita sitten sähköpostissa myös kohta tai 2 poliisille, jossa kerrotaan asiasta yms. osallisuudesta rahanpesuun