Olen prosessissa, he ovat kehottaneet minua nostamaan takaisinperinnän pankilleni, mutta valitettavasti pankkini on kieltäytynyt maksun suorittamistavan vuoksi A2A pisp-maksu, mutta minulla on asianajaja, jonka he joko maksavat tai joutuu oikeuteen ja häviää joka tapauksessa, koska asun Isossa-Britanniassa ja liiketoimet ovat laittomia ja he tietävät sen, myös jos olet Yhdistyneessä kuningaskunnassa varmista, että Nucleus365 Ltd ei tee töitä heille alihankintana, koska he ovat vastuussa kolmannesta puolueen edustajat ja ovat FCA:n akkreditoimia. joten tarkistaisin pankistasi, että he tietävät varmasti.jos Nucleus365 alistui falcora finance.io:lle, laittaisin heille viestin ja kertoisin heille, että he ovat aloittaneet laittomia liiketoimia, koska yritys, jonka kanssa he ovat tehneet sopimuksen, ovat t pysty ottamaan varoja Yhdistyneen kuningaskunnan tilinhaltijoilta rahapelilain 33 pykälän 2005 mukaisesti.rikosrikos. Kerro heille, että olet puhunut Yhdistyneen kuningaskunnan uhkapelaajille komissio ja FCA.jos se on falcora, jonka perässäsi toivotaan, että pankkisi nostaa takaisinperinnön, kerro minulle, miten pärjäät, pidä minut ajan tasalla minä teen samoin. pidän huolta kaikesta parhaasta
Automaattinen käännös: