Kyllä, olen samaa isoa kuntosalipotkua ja olen kaikkialla käyttänyt erilaisia kuntosaleja ja nähnyt paikkoja, joissa en yleensä käy, mikä on ollut hienoa aloittaa television katselu, mitä en tehnyt ennen kuin hemmottelin itseäni ostamassa tavaroita. Pidän tavaroista, jotka kielsin itse, kun ajattelen uhkapelaamista, kun laskin aina uhkapelilukuja päässäni, tiedät mitä tarkoitan. Olen edelleen henkisesti arpeutunut koko elämän ajan, mutta voin paljon paremmin, mutta silti tunnen painon harteillani, olen menettänyt paljon enemmän aiemmin ollut velkaohjelmissa 6 vuotta jne. menetin valtavia summia 70 000 puntaa ja maksoin takaisin noin 20 000 puntaa, koska he kirjasivat sen pois, luottopisteeni oli pilalla, mutta menin silti takaisin kuin typerys, mutta tällä hetkellä tunnen oloni vahvaksi minulla on vielä kaksi henkilökohtaista lainaa maksettavaksi noin 6 000 puntaa ja otin lainaa asuntoa vastaan 23 000 puntaa huonolla korolla, mutta tämä on nyt paljon parempi kuin ennen sitä olin vielä 33 000 puntaa ja löysin tämän sivun, ja se pelasti minut ollakseni rehellinen, koska ajattelin kokeilla sitä pankin kanssa ja se toimi, muuten jouduin DAS-velkaan. järjestelmä
Automaattinen käännös: