Joo, omani sanoi, että se oli auki, mutta asiakasneuvojilla ei ollut aavistustakaan mitä tapahtui, vaikka annoin viitenumerot ja jopa kävin läpi jokaisen tapahtuman. Tein jopa 2 valitusta epäpätevyydestä, joka suljettiin välittömästi sovelluksessani voit nähdä kuinka monta kertaa se on peruutettu ja avattu 4 kertaa tarkalleen. Siksi neuvonantaja kertoi minulle, että se on suljettu ja lopullinen päätös tehtiin syyskuun lopulla, joten sanoin, että ei, se on edelleen auki, koska sovelluksessani lukee auki, silloin hän sanoi, että aion puhua esimieheni kanssa ja palata sinuun. , kun hän palasi, hän kertoi minulle, että tapaus on ehdottomasti lopetettu, mutta joku ottaa sen esiin, mutta se hylätään jatkuvasti. Heti tämän keskustelun jälkeen sain sähköpostin, jossa kerrottiin, että he edelleen tutkivat SMH:ta. Joten päätös oli jo tehty, ja minusta tuntuu, että he vain veivät sitä, jotta näyttäisi siltä, että he tekisivät jotain, joka ei ollut tietoinen siitä keskustelusta. En rehellisesti sanottuna usko, että sitä koskaan esiteltiin vastaanottamattomina tavaroina, koska syyt siihen olivat samat syyt alkuperäiseen IP-osoitteen petoksesta kieltäytymiseen. Mutta kuka tietää, että jokaisen tapaus perustuu eri tavalla. Toivottavasti sinulla on enemmän onnea kuin minulla sormet x sinulle hun
Automaattinen käännös: