Luulen pelaavani tyhmää! Huomasin, että he olivat jättäneet väliin vielä 50 plus, sitten he tekivät ne kaikki, kuten he olivat sanoneet, minkä tahansa tämänkaltaisen, kerro meille, koska ne ovat kaikki katettu!
Automaattinen käännös:
Lucid_1337
Teach
Timantti
Teach
1 vuosi sitten
Aiemmin nähty joidenkin, jotka saivat saman vastauksen, sitten kun he saivat henkilökortit jne., he vain sanovat, että ihmiset vahvistivat tapahtumat itse ja jättävät ne sitten kokonaan huomiotta.
Älä siis anna heille mitään.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Pitäisikö minun tehdä muutama viimeinen, ne ovat noin 500 punnan arvoisia, joten voisin kokeilla hyvää ei saanut reittiä
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
On sinun päätettävissäsi, jos vain pariskunta pääsisi eroon siitä tai vain sanoisi, että se liittyy ensimmäiseen erään, heidän pitäisi tehdä se
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Joten soita heille ja sano, että löysin lisää lausunnoistani ja haluan lisätä ne nykyisiin lausuntoihini
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Kyllä, tein sen vain sähköpostitse ja jatkoin tapausviitteeseen, mutta voit soittaa niin kauan kuin saat saman henkilön käsittelemään asiaa, muuten saat jonkun klovnin, joka sanoo, että uhkapelit eivät kuulu!
Muokattu
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Vastaan sähköpostiin myöhemmin ja sanon vain, että käyn läpi lausuntojani, että löydän enemmän yhteyden nykyiseen tapaukseeni ja lähetän sitten päivämäärät ja summat
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Kyllä, tee niin ja se menee sen kanssa tekemisissä olevalle henkilölle
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Tehty, katsotaan mitä he sanovat maanantaina
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Saat sen, jos he eivät vastaa, jatka vain heidän jahtaamista, jos he jättävät huomiotta, älä soita, kun he maksavat viimeisiä maksujasi, ja saat rahat heti
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Joten kun saan viimeisen voittoni nykyisiltä, mainitse se sitten muista minun, jos en kuule
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Kyllä, ikään kuin se olisi jättänyt heidät huomiotta, se on heidän epäonnistumisensa, sain anteeksipyynnön ja noin 13 000 puntaa heistä maksoi heti
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Jeesus todella, joten olen tehnyt oman osuuteni, heidän on nyt palattava luokseni, jos he jättävät sen huomioimatta, odota ja mainitse se, kun takaisinveloitukseni on suoritettu nykyisten takaisinveloitusten kanssa.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
No näin omani toimi, kun he soittivat, sanoin, että olin jahdannut viikkoja ilman vastausta kaikille jääneille, jos he vastaavat, niin helpompaa oli, että minut tyhjennettiin mukana olevien summien takia
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Saa nähdä mitä tapahtuu
Automaattinen käännös:
Hirpo
Hopea
1 vuosi sitten
Hei, onko kenelläkään Keylsmin yhteystietoja?
Automaattinen käännös:
Jasmo079
Hopea
1 vuosi sitten
Onko kukaan vienyt asiansa oikeusasiamiehelle ja saanut vastausta?
Luottokorttiyhtiöni kieltää pisteen tyhjentämästä talletuksiani, koska se on uhkapeliä, vaikka sinun ei ole tarkoitus käyttää luottokorttia rahapeleihin.
Automaattinen käännös:
Anonymized840
Timantti
1 vuosi sitten
Mille Englannin viranomaiselle voin ilmoittaa Grottobookista ja Helpersmistä?
FCA?
Automaattinen käännös:
DynamoHarry
Anonymized840
Timantti
Anonymized840
1 vuosi sitten
minäkin haluan tietää.
GrottoBook/MyDates
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
DynamoHarry
Timantti
DynamoHarry
1 vuosi sitten
FCA ei tee mitään vain käskee ottamaan yhteyttä kauppiaaseen sitten pankkiin ja sitten oikeusasiamieheen turha!