Yritin, mutta en löytänyt tapaa tehdä se, koska se näyttää olevan vain myyjille, jotka kysyvät tilitietoja jne
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
DynamoHarry
Timantti
DynamoHarry
1 vuosi sitten
Tämä on ainoa asia, jonka olen kuullut heiltä
Ja nämä ovat heidän säännöt
Muokattu
Automaattinen käännös:
Williamj86
Platina
1 vuosi sitten
Minulla oli päivityslomakepankki tutkimuksen jälkeen, he eivät voi tehdä takaisinperintöjä, koska heidän on noudatettava mastercardin sääntöjä, mutta en ymmärrä tätä tässä kuvakaappauksessa, voisiko joku selittää tämän minulle.
Automaattinen käännös:
DynamoHarry
Timantti
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Tämä on ainoa asia, jonka olen kuullut heiltä
Ja nämä ovat heidän säännöt
This is the only thing ive heard from them
And this is their rules
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Mutta oletko varma, että SumUp = SmPay?
Yritän soittaa heille, mennä mediaan, soittaa finanssipoliisille. Tee se kaikki!
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Se tarkoittaa, että he kasvattavat niitä kaveri, joka tapahtui minulle, he pitävät varat, kunnes voitat ja saat ne noin 6 viikkoa myöhemmin
Automaattinen käännös:
boots2024
Williamj86
Kulta
Williamj86
1 vuosi sitten
Kaveri, luen sen, kun he tekevät sen puolestasi… he vain sanovat, ettei se ole taattua, koska kauppias saattaa palata jonkinlaisen todisteen kanssa.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
DynamoHarry
Timantti
DynamoHarry
1 vuosi sitten
Kaveri pankissa sanoo, että he kävivät läpi yhteenvedon ja kun tein muutaman, muistan nähneeni yhteenvedon! Sen alkupäivien alkuunsa
Automaattinen käännös:
Williamj86
boots2024
Platina
boots2024
1 vuosi sitten
Näetkö heidän palaavan todisteen kanssa, että näin, että he eivät todennäköisesti tule, koska se paljastaa huijauksen
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Luin, että heillä on 90 päivää tai jotain
Automaattinen käännös:
DynamoHarry
Timantti
1 vuosi sitten
Onko kukaan saanut SumUpilta hyvitystä?
En valitettavasti usko niin.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Se on 99% varma, että se on kerran korotettu, jos et kuule mitään 10-14 päivän kuluessa, se on siinä
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Odotanko 10-14 päivää vai jos he eivät kuule kauppiailta takaisin tässä ajassa, pahoittelen, jos olen hämmentävä kaveri
Automaattinen käännös:
Anonymized847
Timantti
DynamoHarry
1 vuosi sitten
Onko kukaan saanut SumUpilta hyvitystä?
En valitettavasti usko niin.
Has anybody got refund from SumUp?
I unfortnetly dont think so.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
@DynamoHarry - onko sinulla Enygman yhteystietoja?
Automaattinen käännös:
Anonymized847
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Odotanko 10-14 päivää vai jos he eivät kuule kauppiailta takaisin tässä ajassa, pahoittelen, jos olen hämmentävä kaveri
Shall I wait 10-14 days or if they don’t hear back from the merchants within that time I won sorry if I am confusing mate
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Sinun on odotettava, kunnes kauppiaalla on 45 päivää aikaa kiistauttaa. He eivät kuitenkaan kiistä, koska he tietävät, mitä he tekevät, on laitonta! Sinun on vain odotettava.
Automaattinen käännös:
DynamoHarry
Timantti
Anonymized847
1 vuosi sitten
@DynamoHarry - onko sinulla Enygman yhteystietoja?
@DynamoHarry - do you have the Enygma contact details mate?
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
En löydä sitä nyt, mutta olen varma, että se oli @enygma.eu tai @enigma.eu.
Mutta en muista, oliko se tietoa vai tukea. Postia ei löydy
Automaattinen käännös:
Williamj86
Anonymized847
Platina
Anonymized847
1 vuosi sitten
No, se on vain 45 päivää, mikä ei ole huono asia. Etkä näe heidän tulevan takaisin minkään tiedon kanssa, koska ilmeisesti he kertovat tekemästään laittomasta toiminnasta. Pankki siis periaatteessa tekee takaisinperintöjä vai luinko sen väärin
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
Jos pankista ei palaa mitään, se tarkoittaa, että voitit ilman paluuta, se yleensä 10-14 työpäivän kuluessa, he palaavat, odotat vain
Muokattu
Automaattinen käännös:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 vuosi sitten
Sormet ristissä kaverille, taitaa olla taas odotuspeli
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Williamj86
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
En olisi huolissani nyt, kun rahasi ovat turvassa
Automaattinen käännös:
Anonymized847
Timantti
Williamj86
1 vuosi sitten
No, se on vain 45 päivää, mikä ei ole huono asia. Etkä näe heidän tulevan takaisin minkään tiedon kanssa, koska ilmeisesti he kertovat tekemästään laittomasta toiminnasta. Pankki siis periaatteessa tekee takaisinperintöjä vai luinko sen väärin
Oh so it’s only 45 days that’s not to bad then. And you can’t see them coming back with any info because obviously they give away the illegal activities they are doing. So what the bank are basically doing is chargebacks or am i reading it wrong
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Pankki tekee takaisinperintöjä, luultavasti alle 4840 (tai vastaava) - Virheellinen tietopetoskoodi. Tämä on se, mitä kaikkien pankkien tulisi näissä olosuhteissa tehdä, jos Oma asiakaskeskus ja kauppiaan nimi ovat väärin (jos et voi tehdä tavaroita ja palveluita, joita ei ole vastaanotettu).
Epäilisin suuresti, että he tulevat takaisin, elleivät he keksi asioita, kuten Kinguin teki jonkun tuntemani kanssa!