Sama he kestivät. 12 viikkoa minun kanssani, mutta ampuivat itseään jalkaan, kun minulle kerrottiin puhelimitse, että tapaus on ehdottomasti suljettu, vaikka se näkyi avoimena tililläni ja asiakaspalveluneuvoja sanoi, että ei, se on ehdottomasti suljettu, mutta joku nostaa sitä jatkuvasti, mutta se hylätään jatkuvasti. Sitten saan sähköpostin, jossa kerrotaan, että asiaa tutkitaan edelleen, ja sitten puhelu 3 viikkoa myöhemmin petostutkijalta, joka sanoi tutkivansa asiaa ja soitti minulle takaisin tiistaina, jonka lopputulos ilmeisesti hylättiin. Mutta alussa se esitettiin petokseksi. sitten he hylkäsivät sen, mutta sanoivat, että he nostavat sen takaisinperintänä ja minun piti täyttää lomakkeet tuotteista, joita ei ollut saapunut, ja lähettää heille kaikki kirjeenvaihto, jonka olen yrittänyt kauppiaiden kanssa. He sanoivat lopullisessa vastauskirjeessä, että olemme saaneet tutkimuksemme päätökseen ja olemme ei hyvittänyt sinulle tämä ei ollut huijaus, kiistaa ei nostettu huijaukseksi vaan takaisinperinnäksi .Tililläni oli silloin myös rahapelien esteitä ja kansainvälisiä maksuja .pankin piti toimittaa todisteet todisteista.kauppiaat todistaakseen toisin, ja he eivät t. Minun tapaukseni on nyt FOS: n kanssa, en rehellisesti sanottuna usko edes, että Santander tutki, että heillä on hirveät luottamuksen arvoiset arvostelut
Automaattinen käännös: