Heidän ensimmäinen vastaus oli päivän sisällä, jos muistan oikein, mutta jouduin odottamaan noin 2-3 viikkoa ennen kuin he maksoivat minulle, olin säälimätön heidän jahtaamisessa ja viestien lähettämisessä jne.
Nostin takaisinperinnön pääomaan ja sain vastauksen, että tapahtumat eivät kuulu petoksen piiriin! Täytin nimenomaan takaisinperintälomakkeen ja lähetin sen enkä koskaan pyytänyt, että niitä pidettäisiin petoksena! he ovat joko tyhmiä tai esittävät sitä ei massiivisena vaatimuksena 300 puntaa, mutta jeesus!
Juuri kuluneen viikon aikana Capital one / mybookie.ag -veloituksen jälkeen. He ovat soittaneet minulle 2 kertaa kerjäämässä rahaa (850 $) takaisin tai lähettävät minut perintään. Nauroin niin kovasti ja suljin puhelimen. Hän näyttää vihaiselta, koska hän on lähettänyt minulle sähköpostia samaa paskaa 😂😂😂 kiitos rahat takaisin idiootit
Lähetin viestin brittiläiselle mastercard twitterille, he pyysivät tietoja ja välittivät sen toiselle heidän puolellaan olevalle tiimille, heistä ei ole vielä kuulunut, on kulunut pari viikkoa, sama FOS: n kanssa