älä käytä takaisinmaksun palauttamista! Sinut huijataan kahdesti. He huijaavat sinua taas. Googlaa vain niitä.
Automaattinen käännös:
nathanphillips9
Platina
2 vuotta sitten
Wintermads ja Pixeleum ovat hiljentyneet. Kuinka kauan kesti, että muut saivat vastauksen ja mahdollisen hyvityksen näistä vai jätänkö vain odottamisen ja menen suoraan pankkiini?
Automaattinen käännös:
Dt100
nathanphillips9
Timantti
nathanphillips9
2 vuotta sitten
Pixeleum ei palauta rahaa kaverilleni. He tekevät väärennettyjä kuitteja kaikesta. Sinulla ei ole toivoa heidän kanssaan.
Sain tänään pankkitililleni vielä 11 000 puntaa takaisin. Luulin, että se oli 13 000 puntaa. Saatoin laskea sen väärin juuri nyt sain 2 000 puntaa vireillä olevat tapaukset.
Automaattinen käännös:
Dt100
nathanphillips9
Timantti
nathanphillips9
2 vuotta sitten
Pankki hylkäsi kaiken omani tästä syystä. He toimittivat kuitit. Olen natwestin kanssa ja he estivät minua tekemästä muita takaisinperintöjä kenenkään kanssa, joten ole vain varovainen, kaverini
Automaattinen käännös:
Dt100
xbigguyxxx
Timantti
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
Keneltä sait sen takaisin kaverilta? 🙂 oikeusasiamiehen kautta?
Automaattinen käännös:
Dt100
xbigguyxxx
Timantti
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
Ole nyt turvassa. Nosta se pankista ja pidä kaikki taipumukset poissa uhkapelaamisesta. Pidä huolta itsestäsi ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä nauti rahat takaisin🙂
Automaattinen käännös:
nathanphillips9
Dt100
Platina
Dt100
2 vuotta sitten
Voi wtf, he toimittivat väärennettyjä kuitteja ja pankit uskoivat sen, inhottavaa
Automaattinen käännös:
nathanphillips9
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
hyvä Paul!
Automaattinen käännös:
nathanphillips9
Dt100
Platina
Dt100
2 vuotta sitten
oi mitä? he toimittivat väärennettyjä kuitteja ja pankit uskoivat sen? inhottava
Automaattinen käännös:
nathanphillips9
Dt100
Platina
Dt100
2 vuotta sitten
Samaa mieltä, laita se kohti hyvin ansaittua lomaa tai jotain!
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Dt100
Timantti
Dt100
2 vuotta sitten
Vain pankkipalautukset oikeusasiamies aloitti osallistumisen ja ne kaikki nostettiin esille
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Dt100
Timantti
Dt100
2 vuotta sitten
Kiitos paljon! Olen maksanut kaikista veloistani, mutta yritän pysyä hieman nauttiakseni velat ovat suuria, mutta paljon parempi nyt olin jälleen velkajärjestelyn partaalla, mikä on painajainen, kuten 67 000 punnan luottosopimus, mutta deffo nojasi minun oppitunti nyt ei enää muita kuin Gamstop-sivustoja Olen alkanut lottoamaan onnea itsellesi
Automaattinen käännös:
kw7zsvjbnh
xbigguyxxx
Hopea
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
Mitä kerroit oikeusasiamiehelle, että he käyttivät väärää kauppiaskoodia? Etkä koskaan ostanut sieltä mitään tai kerroit hänelle, että se on tarkoitettu uhkapeleihin jne.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
nathanphillips9
Timantti
nathanphillips9
2 vuotta sitten
Kiitos Nathan kyllä suuri paino mieleni tänä aamuna ! Toivon, että kaikki kirjoittamani auttaa muita
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
xbigguyxxx
Timantti
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
Asia on siinä, että sain enemmän takaisin kuin hävisin, koska minulle maksettiin muutama tuhat sivustolta
Automaattinen käännös:
nathanphillips9
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
Olen iloinen, saa meidät kaikki tuntemaan olonsa paremmaksi, että voimme nähdä ulospääsyn! Varmista vain, ettet etsi tapaa pelata sitä uudelleen! Se on tärkeintä. Sait sen takaisin tällä kertaa, mutta seuraavalla kerralla et ehkä ole niin onnekas
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
xbigguyxxx
2 vuotta sitten
Vain pankkipalautukset oikeusasiamies aloitti osallistumisen ja ne kaikki nostettiin esille
Just bank refunds the ombudsman started involvement then they were all raised
Automaattinen käännös:
2 vuotta sitten
Teidän ansiostanne on kolme suurta yritystä, joilla ei ole ollut onnea ja väärennetyt kuitit. Olen juuri ottanut yhteyttä oikeusasiamieheen ja he uskovat, että minulla on tapaus. Kuten sanoin niille, jotka ostavat 1 300 puntaa e-kirjoja viikossa. Tämä on asia, joka pitäisi ottaa käyttöön.
Joten minun täytyy saada pallo pyörimään ja aloittaa sieltä.
Pidät huolta ja pidät huolta itsestäsi, et ehkä ole niin onnekas ensi kerralla, joten juokse kun voit 🙂