Miten sait hyvityksen Expressiveeralta? Lähetin heille 100 viestiä, mutta he eivät koskaan vastaa
Automaattinen käännös:
Jablanka
Frewcrew24
Hopea
Frewcrew24
2 vuotta sitten
Mistä tapahtumista sinulle hyvitettiin?
Addontopia kertoi minulle, että he ovat jo palauttaneet minulle…
Automaattinen käännös:
Frewcrew24
Jablanka
Hopea
Jablanka
2 vuotta sitten
Jokainen kauppa, jonka tein heidän kanssaan, mielestäni noin 30...
Automaattinen käännös:
Jablanka
Frewcrew24
Hopea
Frewcrew24
2 vuotta sitten
vau onnittelut! Oliko liiketoimilla jokin erityinen nimi vai oliko se vain Addontopia?
Automaattinen käännös:
Anonymized668
Kulta
2 vuotta sitten
Onko kukaan saanut hyvityksiä Bookspurselta?
Automaattinen käännös:
Elena1233
Jablanka
Platina
Jablanka
2 vuotta sitten
Addontopia palautti juuri minulle myös!
Automaattinen käännös:
Elena1233
drizzy
Platina
drizzy
2 vuotta sitten
Clx*addontopia
He ovat olleet ainoa kauppias noin 20:stä, joka on palauttanut minulle rahat.
Automaattinen käännös:
slotguru777
Pronssi
2 vuotta sitten
Onko kukaan nähnyt maksua, jossa on kuvaus "PAY ASSURANCE SAS"? Minulta veloitettiin Kolumbian pesoina, joten tämä näyttää melko yleiseltä.
Automaattinen käännös:
ChupapiMunano
Hopea
2 vuotta sitten
Halusin saada maksuprosessorin joihinkin online-AI-työkaluihin, mutta useimmat paikalliset pankit kieltäytyivät tarjoamasta sellaista. He mainitsivat epäsuorasti, että tämä voisi olla yksi mahdollisista käyttötavoista, eivätkä he voi luottaa siihen, käytetäänkö sitä todella verkkopalvelujen tarjoamiseen. Tämä on siis todellinen ongelma. En ole vieläkään varma, kuinka he onnistuvat saamaan nämä maksut ja käsittelemään palautuspyynnöt.
Automaattinen käännös:
Jasmon
Platina
2 vuotta sitten
Onko sinulla sähköpostiosoitetta HELPERSMX AP:lta ja GROTOBOOKilta, MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Automaattinen käännös:
Jasmon
bkapoor
Platina
bkapoor
2 vuotta sitten
DaMA.Nv
Automaattinen käännös:
Jasmon
Nidd90
Platina
Nidd90
2 vuotta sitten
Jos se on helpersmx AP, voit kirjoittaa sähköpostiosoitteen
Automaattinen käännös:
Jasmon
Elena1233
Platina
Elena1233
2 vuotta sitten
Voitko kirjoittaa mejl-osoitteen
Automaattinen käännös:
Nidd90
Jasmon
Hopea
Jasmon
2 vuotta sitten
contact@helpersm.pro
Automaattinen käännös:
Tiffany2129
Pronssi
2 vuotta sitten
Onko kukaan voinut ottaa yhteyttä PAYTECH PRO LTD:hen tai saada takaisinperinnän? Ne toimivat myös CSSKINS:n ja CSSKINSPRO:n alla. Heidän verkkosivustonsa on vain houkutus, ja heidän postiosoitteensa näkyy ei-aktiivisena, kun he yrittävät lähettää. Yritti tehdä väärän tilauksen yhdelle heidän CSGO-skinestään ja vei minut "REPAY"-palveluun heidän maksujen käsittelijäkseen. Yritti myös ottaa heihin yhteyttä, mutta ei onnistunut..
Automaattinen käännös:
olteanimputit12
Hopea
2 vuotta sitten
Lähetänkö heille edes ilmoitustaulun kuvan? Miksi minun pitää tehdä tämä? Minulla ei ole edes tiliä heidän kanssaan alustalla. Ymmärsin kortin, kyllä, voin ottaa kuvan todistaakseni heille, että se on minun korttini.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Jasmon
Nidd90
Platina
Nidd90
2 vuotta sitten
Kiitos, maksatko vai?
Kun kirjoitin aiemmin DaMA NV:n hyvityksestä, he estivät minut kokonaan, he eivät saaneet hyvitystä ollenkaan.
Automaattinen käännös:
olteanimputit12
Jasmon
Hopea
Jasmon
2 vuotta sitten
Grotobookin sähköposti on:
Automaattinen käännös:
Jasmon
Platina
olteanimputit12
2 vuotta sitten
Lähetänkö heille edes ilmoitustaulun kuvan? Miksi minun pitää tehdä tämä? Minulla ei ole edes tiliä heidän kanssaan alustalla. Ymmärsin kortin, kyllä, voin ottaa kuvan todistaakseni heille, että se on minun korttini.
Do I even send them the bulletin board photo? Why do I have to do this? I don't even have an account with them on the platform. I understood the card, yes, I can take a picture to prove to them that it is my card.
Le trimit chiar si poza de buletin ? De ce trebuie sa fac asta ? Nici macar nu am cont la ei pe platforma . Am inteles cardul da pot face poza pentru a le dovedi ca e cardul meu .