Menikö niin, ettet saanut tuotteita? Olen yllättynyt, etteivät he ole antaneet sinun tehdä prosessia uudelleen. Kuinka turhauttavaa, varsinkin kun jotkut heistä hyvittävät rahat, mutta luulevat sen olevan vain vahinko.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
1 tunti sitten
Hei kaikki, yritän edelleen ymmärtää, miten ihmiset käsittelevät näitä kauppiaiden kuvauksia ja hyvityksiä.
Jos joku on äskettäin onnistunut saamaan rahoja takaisin suoraan kauppiaalta tai maksun käsittelijältä, voisitteko kertoa, mikä maksun takaisinperintäkoodi oli kyseessä ja miten otitte heihin yhteyttä? Olen erityisen kiinnostunut tapauksista, joissa pankki on kieltäytynyt takaisinperinnästä.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
1 tunti sitten
Hei kaikki, onko kukaan onnistunut viime aikoina asioimaan suoraan XPaten kanssa?
Olen nähnyt paljon viestejä, joissa sanotaan, etteivät he joko vastaa tai kiistävät olevansa yhteydessä tiettyihin kauppiaiden kuvauksiin. Onko kukaan todella saanut hyvitystä XPatelta tai onnistunut saamaan heiltä hyödyllistä tietoa tapahtuman takana olevista kauppiaista?
Automaattinen käännös:
LP2710
Lisa2
Platina
Lisa2
1 tunti sitten
Sain tietoja maksuistani, mutta en kauppiaan tietoja / hyvityksiä / ei mitään toistaiseksi.