sinulla on oltava Yhdistyneen kuningaskunnan UKGC:n lisenssi Yhdistyneessä kuningaskunnassa vuoden 2005 uhkapelilain mukaisesti, heillä ei ole minkäänlaista lisenssiä ja heillä on itse asiassa kielletty toiminta Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Heidän verkkosivuillaan on verkkolohkoja tämän valvomiseksi, mutta useita URL-osoitteita näiden esteiden välttämiseksi (minulla on asiakirjoja ACMA:sta ja pari Espanjasta/Ruotsista, jotka tukevat tätä), he ovat käyttäneet eri kauppiaskoodia kiertääkseen sen tosiasian, että he toimivat laittomasti, ja olen jopa linkittänyt muutaman nämä koodit "yrityksille", joka toimii jopa Yhdistyneessä kuningaskunnassa elektroniikkakauppana. Sanoisin, että minulla on mahdollisuus.
Harkitsen myös ilmoittavani asiasta asianomaisille viranomaisille (poliisi, asiaankuuluvat rahapelikomissiot) kenenkään muun lisäksi. Reuters teki raportin juuri tästä tapahtumasta muutama vuosi sitten, joten olen varma, että he olisivat kiinnostuneita kaikista tämäkin, helvetti, luultavasti muutama muu media raportoi tästä (ei kauan, kun BBC:n tutkinta esitettiin Yhdistyneessä kuningaskunnassa Curacaoon perustuvien yritysten laittomasta toiminnasta)
Automaattinen käännös: