Vannon, että hän on botti, kaveri. Katso hänen viestejään… Xpate Xpate Xpate.
Sanoo aina samoja asioita. Ja valehtelee asioista, kertoi minulle, että dtvlt oli Xpate ja sitten Walletto.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Diabeto67
Timantti
Diabeto67
3 viikkoa sitten
Uskon heidän olevan Dotavolt, mutta he eivät vastaa sähköposteihin (tai eivät ole vielä vastanneet).
Automaattinen käännös:
Waltz
Loo76
Hopea
Loo76
3 viikkoa sitten
Hei,
Kiitos, että otit yhteyttä Rapydin tukeen.
Rapyd käsittelee maksuja, mutta emme ole yritys, joka aloitti maksutapahtumasi. Tämä tarkoittaa, että emme voi jakaa maksutietoja suoraan.
Suosittelemme ottamaan yhteyttä maksun tehneeseen kauppiaaseen ja ilmoittamaan hänelle, että hänen on otettava yhteyttä suoraan Rapydiin tämän asian tiimoilta.
Kiitos ymmärryksestäsi. Kerro meille, jos voimme tehdä jotain muuta hyväksesi.
Haluaisin tietää, että Instax on wert*, kaveri, sinun pitäisi löytää se heti.
Automaattinen käännös:
Diabeto67
XkBoii
Hopea
XkBoii
3 viikkoa sitten
HA kiitos, tarkistin vain.
Myös Paybyopille. Tein taustatutkimusta, eikä niistä oikein saa hyvitystä, vai mitä? Payop käskee menemään takaisin kauppiaalle, eikä pankki tee mitään, koska kyseessä on pankkisiirto.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Diabeto67
Timantti
Diabeto67
3 viikkoa sitten
joo epäilenpä. nämä pankkisiirtolomakkeet ovat kyllä tuskaa.
Automaattinen käännös:
Diabeto67
XkBoii
Hopea
XkBoii
3 viikkoa sitten
Tuntuu niin tyhmältä, olisi pitänyt pitäytyä pankkikortissa yök.
Muokattu
Automaattinen käännös:
DjumK
billi85
Kulta
billi85
2 viikkoa sitten
Kiitos, tuo on hyödyllistä tietää. Kuulostaa hyvin samankaltaiselta kuin mitä olen kokenut Xpaten kanssa.
Ratkaistiinko mikään vercs2:n ja tokdomin tapauksista, joissa Xpaten toimittamat asiakirjat lopulta sinun eduksesi? Olen erityisen kiinnostunut siitä, mitä tapahtui sen jälkeen, kun kyseenalaistit heidän todistusaineistonsa, ja jatkoivatko he kiistojen puolustamista vai antoivatko he vain jatkaa.
Automaattinen käännös:
DjumK
billi85
Kulta
billi85
2 viikkoa sitten
Muutamat niistä ovat edenneet. Jotkut takaisinperinnät ratkesivat minun edukseni ja rahat palautettiin, mutta Xpate haastaa edelleen muita ja lähettää asiakirjoja, joten näissä tapauksissa käsittely kestää paljon kauemmin.
Pankkini kertoi, että koko prosessi voi joissakin tapauksissa kestää jopa noin 90 päivää. Joten valitettavasti odotusaikaa on vielä melkoisesti.
Automaattinen käännös:
DjumK
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
2 viikkoa sitten
Pankkini vahvisti Xpate-yhteyden, kun pyysin heiltä lisätietoja tapahtumista. Näin tunnistin jusdot5:n ja jusski6:n Xpateen liittyviksi.
Minulla ei ole tällä hetkellä tarkkaa MCC-tunnusta edessäni, mutta yritän saada pankista kaikki tapahtumatiedot. Kun saan MCC-tunnuksen ja Acquirer ID/ICA:n, julkaisen ne täällä.
Automaattinen käännös:
DjumK
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
2 viikkoa sitten
Rohkaisevaa kuulla. Ainakin se osoittaa, että Xpaten asiakirjojen kyseenalaistaminen voi toimia, jos tiedot eivät vastaa todellisia tapahtumia.
Muistatko suunnilleen, kuinka kauan kesti sen jälkeen, kun kyseenalaistit heidän todisteensa, ennen kuin pankki ratkaisi tapaukset sinun eduksesi? Lähettikö Xpate mitään lisäselvitystä vastauksesi jälkeen, vai oliko se viimeinen vaihe ennen hyvitystä?
Automaattinen käännös:
DjumK
voodoo4
Kulta
voodoo4
2 viikkoa sitten
Juuri niin. Sitä minäkin yritän selvittää. Jos calcal ja jusdot5 näyttävät saman Acquirer ID:n/ICA:n, se antaisi meille jotain paljon konkreettisempaa kuin vain kuvaajien vertailu.
Lähetän kaiken, mitä pankkini tarjoaa. Olisi myös mielenkiintoista vertailla MCC-tilejä, koska haluan nähdä, luokiteltiinko molemmat tapahtumat samalla tavalla, vaikka ne oli linkitetty Xpateen.
Automaattinen käännös:
jef10mur
Loo76
Hopea
Loo76
2 viikkoa sitten
Hei Loo,
Saitko hyvityksen takaisinperintöjen kautta vai RAPYD:ltä? Olen ottanut yhteyttä Nextrastiin/Gambininiin niin monta kertaa, mutta en ole saanut vastausta. Minulla on ollut niin paljon maksutapahtumia heidän kanssaan.
Huomenta, lista kauppiaistani ja käytetyistä MCC-koodeista. Ehkä hyödyllistä tietoa muille. Käsin kirjoittamani lista sisältää kauppiaat, jotka ovat saaneet osittaisen tai täyden hyvityksen, kun tein takaisinperintöjä Monzolle. Muista, että Monzo hylkäsi jokaisen takaisinperintöni, mutta kun tein riidan, kauppias hyvitti rahat kaksi päivää myöhemmin. Jospa kaikki kauppiaat tekisivät näin, eivätkä vain jotkut heistä.