Tämä on eri Swipes-peli. CNB otti Swipezin lisenssin, joten se suljettiin. Ei aavistustakaan, miten saan rahat takaisin nyt.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
2 tuntia sitten
Joo, briqpay osti ne pois.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
JosieRosie46
Platina
JosieRosie46
1 tunti sitten
Hei Josie,
Lähetin deladosille sähköpostia noin 10 päivää sitten koskien kolmen kauppiaan ryhmää, jotka uskoakseni olivat heihin yhteydessä. Mitä lähetit heille, jos saan kysyä? Vastasivatko he sinulle heti?
Automaattinen käännös:
LP2710
Elliee36
Kulta
Elliee36
1 tunti sitten
fluxpayn ja mifinityn yhteystietojen löytäminen netistä saattaa olla melko helppoa, pyydä mitä tahansa tekoälyä auttamaan etsinnässä, onnea matkaan!
Automaattinen käännös:
Buttyboii28
XkBoii
Hopea
XkBoii
36 minuuttia sitten
Luulen, että olet oikeassa kaverisi, minun tilini palautui ja Briqpay osti Swipezin vuonna 2022. Olen samassa tilanteessa kuin sinä.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
32 minuuttia sitten
Oletko varma? Briqpay osti Swipez-nimisen yrityksen vuonna 2022. Mielestäni se on täysin eri yritys. Verkkotunnus swipez.eu oli yhteydessä maksupalveluntarjoajaan Draph Solutions sro. Tšekin keskuspankki peruutti virallisesti yrityksen pienimuotoisen maksupalvelun toimiluvan. Päätös tuli lainvoimaiseksi 3. tammikuuta 2026.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
32 minuuttia sitten
Mitä kauppiaat ovat heidän kanssaan 🙂
Automaattinen käännös:
XkBoii
Buttyboii28
Kulta
Buttyboii28
31 minuuttia sitten
Mitä voimme tehdä, mitä mieltä olette? Lähes 4000 dollaria minulle, ja jos olisin nähnyt sen aiemmin, olisin voinut saada rahat takaisin. He hyvittivät rahaa sulkemisaikaan asti 🙁
Automaattinen käännös:
Sarah222
UserJ0193
Hopea
UserJ0193
28 minuuttia sitten
Sain CNPCTO:lta hyvityksiä Walletton kautta 1. heinäkuuta, joten heidän on täytynyt katkaista välinsä aivan äskettäin.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
7 minuuttia sitten
Olet oikeassa anteeksi kaveri.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
6 minuuttia sitten
Skillz click. Kolmoselle ei ole vielä vahvistusta, mutta uskon, että yksi niistä on skplayclick.