Kahden viikon kuluttua Paymentz on vihdoin vastannut sähköpostiini. Katso mitä seuraavaksi
Automaattinen käännös:
Mrtasty93
Dt100
Kulta
Dt100
2 vuotta sitten
Puhutko kummipallosta? He eivät ole vastanneet minulle ensimmäisen sähköpostiviestini jälkeen viikko sitten
Automaattinen käännös:
Frewcrew24
ginana1
Hopea
ginana1
2 vuotta sitten
Mielenkiinnolla kuulen, miten sinulla menee, sillä minulla on paljon liiketoimia heidän kanssaan. En halua räjäyttää kuplasi, mutta kokemukseni mukaan he saavat sinut odottamaan viikon ja lähettämään tavallisen vastauksen, jossa syytetään kauppiasta. Toivon, että sinulla on enemmän onnea kuin minulla!
Automaattinen käännös:
Dt100
Mrtasty93
Timantti
Mrtasty93
2 vuotta sitten
Kyllä, en tiedä enää, mitä liiketoimia etsin!
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
2 vuotta sitten
Heräsin tänään Helpersm*ap:n hyvitykseen, lähetin sähköpostin skotlantilaiselle, luulen sen olevan .com-osoite ja se oli tililläni. En tiedä kuka palautti!
Automaattinen käännös:
Frewcrew24
Dt100
Hopea
Dt100
2 vuotta sitten
Luokka, mihin sähköpostiosoitteeseen lähetit sen??
Automaattinen käännös:
Mrtasty93
Dt100
Kulta
Dt100
2 vuotta sitten
Kauanko heiltä kesti vastata 🙂
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
2 vuotta sitten
S upport@helpersm.com
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
Mrtasty93
2 vuotta sitten
Kauanko heiltä kesti vastata 🙂
How long did it take for them to answer 🙂
Automaattinen käännös:
2 vuotta sitten
He eivät tehneet! Heräsin juuri rahanpalautukseen. He voivat yrittää ottaa sen pois, mutta se poistetaan tänään 🤣
Automaattinen käännös:
Mrtasty93
Dt100
Kulta
Dt100
2 vuotta sitten
Vau kiva 🙂
Kippis
Automaattinen käännös:
BigDavo
Dt100
Hopea
Dt100
2 vuotta sitten
Kuinka kauan sitten lähetit heille sähköpostia?
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
BigDavo
2 vuotta sitten
Kuinka kauan sitten lähetit heille sähköpostia?
How long ago did you email them?
Automaattinen käännös:
2 vuotta sitten
Tiistai-iltana. Minulla ei ollut vastausta, se olisi voinut olla he tai payz, koska en ole saanut heiltäkään vastausta, koska olen antanut heille paskaa lol
Automaattinen käännös:
BigDavo
Dt100
Hopea
Dt100
2 vuotta sitten
Paymentz on lähettänyt minulle sähköpostin, jossa pyydetään korttitietojani ja sitten toinen, jossa kysyttiin tietoja tapahtumista. Olen vastannut heille ja lähettänyt kaksi sähköpostia heidän verkkosivuillaan oleviin helpersm-sähköposteihin… rukoile puolestani, lol!
Rahan takaisin saaminen olisi mahtavaa, mutta toivon, että sen sijaan voisin vain pitää 1000 päivääni puhtaana uhkapelaamisesta ja säästää itseni stressiltä kaikessa tältä.