Etsiikö kukaan täällä vielä Mlsysiä tai Digital Soundtech LTD:tä? Minulla on heidän suorat verkkosivunsa tiedot ja haluaisin auttaa 🙂
(en tosin ole varma, palauttavatko he rahat)
Does anyone here still looking for Mlsys or Digital Soundtech LTD. I have their direct website info and would like to help 🙂
(not sure if they refund though)
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
Kyllä kiitos 😊
Automaattinen käännös:
Juully8
Hopea
Foxtrot90
2 kuukautta sitten
Sain mixcreden usupportilta ja odotan nyt, hyvittävätkö he Pathskierin rahat.
I got mixcrede from usupport, waiting to see if they refund pathskier now.
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
He sanoivat, ettei heillä sitä ole
Automaattinen käännös:
Juully8
Hopea
tharm
2 kuukautta sitten
Mitä sanoit PayPalille
What did you say to paypal
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
Väärä MCC-koodi, tililläni on myös uhkapeliesto.
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
meandi
Timantti
meandi
2 kuukautta sitten
Mlsys: astrofy.io
Digitaalinen äänitekniikka: tempobeat.ai
Automaattinen käännös:
Emyjay20
Juully8
Kulta
Juully8
2 kuukautta sitten
Saitko usupportilta mitään hyvitystä?
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
2 kuukautta sitten
TIETÄÄKÖ KUKAAN KUKA PIX AVONTSHOP ON?
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
XkBoii
2 kuukautta sitten
Nämä olivat Monzon kanssa, joten ne olivat vain kryptovaluuttoja. Luulen, että ne kaikki olivat Pass Point SP Zoo -valuuttoja. Minulla oli todella vaikeuksia saada takaisin Monzolta, he sulkivat tapauksen heti eivätkä edes tutkineet sitä, joten tein valituksen.
These were with monzo so they were just crypto ones. Think they were all pass point sp zoo. Really struggling with getting back from monzo they closed the case right away didn’t even look into it so i raised a complaint.
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
Etsitkö Passpoint sp zoota?
Sain hyvityksiä. Minun täytyy ottaa yhteyttä Ivy Payhin.
compliance-requests@getivy.io
Automaattinen käännös:
XkBoii
Loo76
Timantti
Loo76
2 kuukautta sitten
Oi, hienoa, kiitos! Miten muotoilit nämä? Oliko heillä jokin ylimääräinen syy maksuun? Haluan vaatia korvausta, koska olen tallettanut noin 600 puntaa Winner Islandille heidän kauttaan enkä ole saanut mitään takaisin, eikä heillä ole Iso-Britannian lisenssiä tai he ole UKGC:ssä. Riittääkö se mielestäsi?
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
2 kuukautta sitten
Hei. Olen tehnyt korvausvaatimuksen Xpatea vastaan pankkini kautta. Pankkini oli haluton hyväksymään korvausvaatimusta. He kysyivät minulta paljon jatkokysymyksiä. Aivan kuten arvelinkin, käsittelyyn menee 90 päivää. Se on todellinen painajainen.
Automaattinen käännös:
johnmaddisonn1
Lisa2
Kulta
Lisa2
2 kuukautta sitten
Hei. Jos olet onnekas, saatat saada osan rahoistasi takaisin. Mutta kokemukseni Xpaten kanssa osoitti seuraavaa. He eivät vastanneet sähköposteihini. En saanut hyvitystä. Otin yhteyttä pankkiini tehdäkseni reklamaation, mutta Xpate kiistää jokaisen reklamaation. Asiakirjoissaan he listaavat keksittyjä palveluita ja nimiä. Sanoin, että nämä eivät olleet tilaamiani palveluita enkä hyväksyisi niitä. Pankki sanoi sitten, että jos haluan jatkaa riitaa, he vähentävät tililtäni 500 euroa jokaisesta riitautuksesta, koska riidanratkaisuprosessin seuraava vaihe sisältää maksun, jos häviän, ja he kattavat kulut itse. Tämä johtuu siitä, että päätös saattaa olla kauppiaan eduksi. Luonnollisesti en suostunut, koska minulla on paljon tapahtumia eikä minulla ole käytettävissä kyseistä summaa.
Automaattinen käännös:
DjumK
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
2 kuukautta sitten
Hei. Mikä tämä 500 euron maksu oikein on? Millainen huijaus tämä on? Mitä pankkia käytätte? Kuulen tällaisesta ensimmäistä kertaa. Eli tarkoitat, että jos haluan riitauttaa maksutapahtuman ja kauppias lähettää väärennettyjä asiakirjoja enkä hyväksy niitä, niin jos menetän rahat, he vähentävät minulta 500 euroa. Se on vähän epätodellista.
Automaattinen käännös:
Badeachr93
Danixxx
Pronssi
Danixxx
2 kuukautta sitten
Hei. Voisitteko lähettää minulle mallin ja heidän sähköpostiosoitteensa? Tarvitsen myös hyvityksen.
badeachristian93@gmail.com
Automaattinen käännös:
Play95
Hopea
2 kuukautta sitten
TIETÄÄKÖ KUKAAN KUKA ON kauppias SKINVORE, LONTOO?? Auttakaa pliis.
Automaattinen käännös:
tharm
Juully8
Kulta
Juully8
2 kuukautta sitten
Teitkö maksun PayPaliin liitetyllä kortilla vai lisäsitkö rahaa PayPaliin ja talletitko sen sitten?
Automaattinen käännös:
Al1nu7zu01
Platina
2 kuukautta sitten
Digitaalitekniikka? Lontoosta. Onko kellään ideoita, mitä voisi olla? Maksun käsittelee https://www.payment.net/ .